2009. július 31., péntek

A Hipokrita szerepe is Véges avagy: Médiakampány, publicitás éhség... (álmodik a Gyomor)



Előre szólok: csak türelmesen, alaposan nekiindulni az olvasásnak :P

Ez nem, már nem az Andrisunk bejegyzése... vettem a fáradtságot és beléptem... nem bántam meg. Várom a köveket, tartom a hátam a szidalmazó hívő nép köpködéseiért.
Aki számára nem hiteles megkapja a jelszót :P:P:P
Rita.



Tudod Andris, mégiscsak beléptem a blogodra, egyefene… nem kellett volna… ?

Beleolvastam a levelezésedbe - lehet szidni engem - és amit ott találtam ledöbbentett.
Mondd:

Milyen érzések jártak át, amikor olyan olvasótól kaptál levelet aki a túlvilágra minden jót kívánt neked a maga teljes őszinteségével?

Milyen érzés volt várakoztatnod szándékosan a „hívőidet” a napi bejegyzéssel s elcseverészni közben például Ágival arról, hogy hű de jó, hogy ott várakoznak hihi, csúf dolog de jó …???!!!!

És amikor egy pap írt neked segítségét felajánlva?????? Antal! HOL VAN AZ EMBERSÉG BELŐLED???!!!

Ja és létezik a Bátor Segítő: aki promózza a hülye könyvedet …basszus… elbaltáztad velem…
Most jön itt az, hogy én megmondtam - meg más is – hogy borsonline meg miegymás… kikalkulált marketingfogás ...

Na és a pontot az i-re nálam ez tette be:

(mailrészletek)


feladó Andris Véges
címzett

dátum 2009. július 24. 20:52
tárgy Re: Blog exportálás (ezt a levelet küldtam, most rohannom kell, este utazok Szabadkára
küldő gmail.com


Ksz:-) most rohanok. Ha kikerülök, lesz - 1 nap is, ami a gerilla marketing rész lesz. Csak nem másnap, hanem 3 nap múlva, de aki megrendli a könyvet, megkapja azonnal, az előzetes a fejembe már össeéállt, csak most rohanok tényleg


feladó Andris Véges
címzett
dátum 2009. július 28. 15:05
tárgy Re: Lehullt a lepel, de még 2 nap izgalom és már blog.hu-n is
küldő gmail.com


kegyeshalal.blog.hu, én magam. Mivel a papucsállatka és a "jé, az írógépet összekötötték a tévével?" közötti rendszergazdaszomorító hiányzó evolúciós láncszem vagyok, képzelheted, hogy mennyit szenvedtem, amíg hangvezérléssel én magam feltoltam a blog.hu-ra a kegyeshalal.blog.hu-t


(címzettet szándékosan töröltem… nem az a fontos hanem a megrendelés, kézdörzsölgetés vazze’)

Miután felcsigáztál, kérlek fogadd el, hogy mint ahogyan a néhai kis Julie és Mélissa vergődtek Dutroux tömlöcében élelemre vágyva, ugyanúgy epekedem most már én is a minél nagyobb publicitás iránt.

Hiszen különösebb hírverés nélkül is olvasóim immár az országon hordoznának végig:

„mirawen írta...
írj valamit Andris...jó lenne minél többet tudni Rólad!
Egyébként hülye, kérdés, de egész nap ágyban vagy? Csak van tolószéked...?Azzal ki lehet mozdulni, még ha segítővel is. Ráadásul mehetsz a végtelenségig, amíg bírod.:) Meg persze amíg, a kísérőd bírja.
Tényleg! Lehetne maratont csinálni!
Annyian gyűltünk itt össze, meg annyian lennénk még akik szívesen sétálnának Veled , ha lehet!Akár az egész országon keresztül vihetnénk!:D Na?”


(eddig a részletek)


Csak parányi részletek és mégis mekkora terjedelem igaz????

Nem olvastam végig mindent, van családom akik többet érnek nekem mint a te beteg elméjű porkavarásod.

Ezt azokért tettem, akik hittek benned. Punktum.

És tudod, sz*arok a jogszabályokra…te adtad meg a jelszót, sz*rok arra, hogy visszaélésnek nevezed-e… rengeteg jóhiszemű emberrel éltél vissza puszta üzleti fogásból. Nincs benned jóérzés, bármennyire próbálod menteni magad most a végén.


Aki nem únja itt is elolvashatja:

http://kegyeshalal.blog.hu/

U.I. Kíváncsi vagyok törlöd-e a bejegyzést Andris...

76 megjegyzés:

  1. Rita. lehet,hogy hülye vagyok, de most ezek milyen levelek??

    VálaszTörlés
  2. Én sem nagyon értem..................

    VálaszTörlés
  3. Igen, teljesen idióta módon folytattam a médiahekk kampányt, provokáltam, majd összeroppantam, ennyi. Miont mondtam, totális csődnek tartom a kampányt.

    VálaszTörlés
  4. Megkaptam a jelszót. Voltam olyan pofátlan, megnéztem a levelezéseit.
    Lehet utálni ,dobálni...

    Azok a levelek részletei amelyeket a Segitőivel irogatott... tartalma: céljai...publicitásvágy, könyv eladás és röhögés a bejegyzést váró népen.

    VálaszTörlés
  5. és most azzal,hogy beismered,hogy egy balfasz vagy, talán azt várod,hogy szimpátiát keltesz??

    VálaszTörlés
  6. És totális csődnek tartom a virtuális világaimat, amibe makacs civilségemmel egyre mélyebbre süllyedtem. lepazaroltam rengeteg időt baromságokra, ez volt a legalja az egésznek. Nem tudok rá épkézláb mentséget felhozni.
    Nolik Antal

    VálaszTörlés
  7. Hát, Rita, köszi a megosztást, ez kész...

    VálaszTörlés
  8. Nem, nem szimpátiát várok, de látod a végén nem balfasz voltam, hanem összetört. Mondom én, de gondolhatjátok másképp is.

    VálaszTörlés
  9. Rita, szerintem a helyedben bárki ezt tette volna :)

    VálaszTörlés
  10. Ez nem pofátlanság, én is megnéztem volna, ha megkapom jelszót (mondjuk én nem kértem).

    VálaszTörlés
  11. S mennyi időt pazaroltunk mi Antal???

    Személy szerint nekem megérte: Lia, Zsófi, Edina, Zsuzsa, Áron ismeretsége, barátsága. De te ettől még szemét vagy.

    VálaszTörlés
  12. egyébként mivel én nem érzem magam átvágva, mert eleve kételkedtem, ezért én nem érzek haragot sem. összességében szórakoztató, érdekes volt.és úgy gondolom,hogy azokkal az emberekkel van baj,akik felnőtt fejjel ennyire naívak tudnak lenni,és ennyire bele tudják élni magukat idegenek sorsába....mennyi csalódás érheti őket a valós életükben :(

    VálaszTörlés
  13. Rita, mindenki.
    Antal, könyörgöm, semmit se hallottál a könyvkiadásról/eladásról, kampányról?
    Dan Brownnak is csak azért sikerült, mert a témája is keresztényellenes volt. Hol írsz Te a könyvedben az eutanáziáról; beteg sorsokról? Kegyetlen világ nem egyenlő azzal a nehézséggel, amivel egy Andrisnak szembe kell néznie! Mi a Jóistent tudhatsz Te?

    VálaszTörlés
  14. Az lenne a legbölcsebb,ha valaki törölné az egészet, mert ennek így már nem sok értelme van!

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  16. Megérdemelten törtél össze. Röhögtél/tetek ... nem mondom, hogy most mi röhögünk, nem.

    Ettől függetlenül kívánom, hogy önmagadra találj és reálisabb úton, ne álarcban keresd a hírnevet

    VálaszTörlés
  17. Én is bízom benne ,viszont az álarc azt szolgálta volna hogy a mondandómra figyeljenek és ne a személyemre. De most már egyre inkább azt mondom, hogy a mondanivalóm inkább megtartom magamnak.


    Neked is minden jót kívánok és amit ti simán kiröhögésnek látsz, az az én, mondhatni groteszk belső világom, ahol elsősorban magamon röhögtem.

    VálaszTörlés
  18. már csak azt nem értem,hogyha megadtad a belépési jelszót Ritának előtte miért nem törölted a leveleket??

    VálaszTörlés
  19. Bennem már az is felmerül, hogy Rita, Andris és Antal egy és ugyanaz a személy!
    Főleg, ha törölnek! :)))

    VálaszTörlés
  20. A kérdés az, hogy miért nem törli valaki az egészet????

    VálaszTörlés
  21. Na Árpádné, öntsünk tiszta vizet a "borkánba" :P

    Lévén, hogy beléptem andris jelszavával -az ő előzetes engedélyével ugyebár - onnan írtam a bejegyzést. Azt meg elfelejtettem, hogy kommentezére lépjek már ki és az én azonosítómmal írjak. Így a hozzászólásom Andris neve alatt jelent meg, ezért töröltem, majd bemásoltam az én helyemre.

    De ha figyelmes vagy, Andris most már Antal néven kommentel ;)

    Szóval én egyésugyanaza személy vagyok :D
    Rita, alias: Rita :))

    Én maximum azt törölném (de nem teszem) amit én tettem be.. a többi Andris, Antal dolga.

    VálaszTörlés
  22. Jól van, na!
    Ne idegeskedj azért!
    Engem is megvádoltak az előbb!

    VálaszTörlés
  23. Gyerekek...én már semmit sem értek...Teljesen összezavartatok,ki itt az Antal (ő Nolik A?),most Andris = Rita? (ebben a kommenthalmazban)

    Nem értem egyébként,hogy egy könyvet hogy lehet így reklámozni,hiszen ez egyértelműen csak rosszul sülhetett el..

    Nem olvastam még el a tegnapi hosszút,és egyre inkább nincs is kedvem hozzá Andris...

    Én kevésbé vagyok csalódott,mint mások,akik hittek benned,mivel eleve úgy álltam a kerettörténethez,hogy kitaláció.De azt hittem,a végén csak lesz valami kapcsolat az euthanaziaval,csak valami jó és sokakat érintő cél lehet a suskus kiváltó oka...

    És még mindig nem bánom,hogy itt jártam... :)

    Andris ugye ez valami kétségbeesett,elk@félt és idióta próbálkozás volt? Olyan,amiből már nem tudtál kikeveredni,amikor még megtehetted volna egy újabb kegyes hazugsággal,mert miután megismertél minket,már nem volt képed tovább hazudni...? Mondd,hogy így volt...
    Ez talán a javadra lenne írható,és akkor bízhatnánk benne,hogy ez a javulás útjára lépés első jele..
    Vond le a tanulságot,ne tegyél többet ilyet.
    És örülj,nagyon örülj,hogy egészséges vagy,remélem a családod is az.Becsüld meg ezt az ajándékot,minden kincsnél,pénznél,könyvnél többet ér.

    Élvezd az életet.Menj,hagyd a fenébe a netet.Ne itt élj,hanem a valóságban.Hidd el,az is lehet olyan szép,mint a virtuális,elképzelt valóság.
    Keress valami célt,rövidtávút,hosszútávút...talán jó lenne,ha találkozhatnál tényleg nagyon beteg / sérült emberekkel.Tőlük rengeteget lehet tanulni.

    Nem vagyunk hibátlanok,senki sem az.
    Andris én feloldozlak,megbocsátom a ballépésedet.Csak tanulj belőle,ezt az egyet kérem tőled.

    Minden jót nektek.Szép hétvégét mindenkinek.
    Majd benézek még..


    Üdv:

    Zsófi

    VálaszTörlés
  24. Zsófi!! Kiabálom már - de nem idegességemben - hogy Andris NEM Rita :))

    VálaszTörlés
  25. Jó jó,közben most,hogy visszaolvastam,látom.De egész jól következtettem :D

    VálaszTörlés
  26. Soha nem mondtam, hogy nem a gerillamarketing legalja volt ez a blog. Csak a végére összeroppantam, ennyi. Írásaiban gyakran szereopelnek nagyon durva dolgok. Abszurdak, groteszkek. Görbetükör jelelgűek. De valahol mind a szeretetről szól. Szerintem. Azok a durva levelek, meg bármennyire is furcsállod a saját nyomoromnak a kiröhögése. Annak a nyomora, aki idáig süllyed. Mert valamibe rengeteg munkát fektetett, amit eleinte nagyon élvezett, majd a vége felé egyre inkább megcsömörlött, mert nem kapott visszajelzést.
    Lehetőleg minél részletesebbet, még ha negatív is, de ha nem akkor annyi is megteszi: VÉGIGolvastam, szar. És most a könyről beszélek, nem az összes többi kényszerű körítésről. Lehet, hogy az őrült civil, de mégiscsak a magyar civil. Ennyi, ha végig a számítás diktál, szerinted hagyom az üzeneteket trölés nélkül, vagy Rita is az én beépített emberem, szerintetek?
    Megtörtem, mert úgy éreztem, hogy elvetettem a sujkot, és sok-sok szeretetet kaptam, ami valahol kölcsönös volt. Na, ezt már úgyse hiszi el senki, de kiírom, Rita legfeljebb kimoderálja, én ilyet nem tettem soha, most nála a labda
    Nolik Antal

    VálaszTörlés
  27. Ezt a blogot tényleg nem kellene folytatni, mert egyre szánalmasabb.
    Nem akarom az eredeti szerzőt védeni, szerintem is elég primitív volt a koncepciója, szerintem erre már ő maga is rájött. Viszont mindenki magába nézhetne. Annyira könnyű egy ilyen blogon kiakadni, és fényezni magunkat, hogy mi őszintén segíteni akartunk, és mennyire erkölcsösek vagyunk. A sok felajánló közül hány ember az, aki tényleg elbeszélget magatehetetlen emberekkel, aki tényleg elmenne sétálni egy idegennel rendszeresen, hogy jobb napja legyen? Hány ember nyitja rá az ajtót a szomszéd magányos nénire, hogy beszélgessen vele, hány megcsonkított kolduson segítünk nap mint nap?
    Annyira szenzációhajhász az egész világ, mindenki arra várt, hogy tényleg szenzáció történjen, és azt az első sorból nézhessék. Hányan kérték, hogy bárcsak tényleg ne lenne igaz a történet. És tessék. Tényleg nem igaz. Egy (ha nem nem is testi, de lelki) beteg ember kitárulkozott, a sok hazugság után a végén őszinte volt, és máris mindenki belerúg, amikor már így is a padlón van. Persze, magának köszönheti, nincs sajnálni való rajta, de érdemes ezen ennyit rágódni, érdemes tönkre tenni a napotokat egy ilyen miatt? Nem lenne jobb, ha a blogfigyelés helyett mondjuk körülnéznénk, és amiket itt beígértünk, megtennénk valakivel, aki tényleg megérdemli?

    VálaszTörlés
  28. Antal, nem moderálok...ha el akartam volna venni a blogodat, a jogaidat lecserélem a jelszót...hát nem??? Te is kitörölheted a posztot amit feltettem...
    Annyi naiv bánatos arc van még a kommentezők között..ébredjenek már fel - ez volt a szándékom vele.

    VálaszTörlés
  29. bori01 - igazad van. belerúgtunk akkor amikor már elesett. Állatok vagyunk.
    Mindenekelőtt tudatosan átverte azokat akik hittel, bizalommal olvasták sorait.
    Ez az" úgy kezdődött, hogy a komám visszaütött" tipikus esete.

    VálaszTörlés
  30. Köszönöm bori01, valószinűleg kineveznek egy újabb alteregomnak, erre készülj fel. A közöny miatt "süllyedtem" idáig. Nem foglalkoztak a művemmel érdemben. Akár azzal, hogy írnak egy korrekt recenziót, akár azzal, hogy megírják, még egy recenióra se méltó. Talán nem vagyok lelki beteg, csak a határán, de lassacskán kiderül, hogy nem csak írni nem tudok, hanem csapnivaló blogger is vagyok, és gerillamarketingben is mindenki fölülmúl.
    Én tényleg szeretlek titeket a magam mdján és emiatt nem kell megijedni, ez nem egy Goebbels vagy egy Berija ölelése.
    Valami nagyon elcsúszott, ennyi.
    Nolik Antasl

    VálaszTörlés
  31. Menekülj Bori.
    Itt nincs szép, új világ.

    VálaszTörlés
  32. Andris ( most már nekem az maradsz :) )van egyébként civil munkád? abban csak vannak sikereid...

    VálaszTörlés
  33. m
    :-) legalább finom humorból is kijut.
    Van, és úgy tűnik, kizárólag arra kellett volna koncentrálni.
    Nolik Antal

    VálaszTörlés
  34. Na jó, szerintem Andris, Antal, Zsófi, Rita, Mittudoménki, Vadnyom, keressünk valami értelmes elfoglaltságot, mert ez így egyáltalán nem az. Kórosnak tűnik, hogy egy nagy humbugon ennyit tiprolódunk. Legyen szép életetek, ezt kívánom! Ez csak akkor lehet, ha kiszállunk innen. Puszi, puszi.

    VálaszTörlés
  35. hát akkor igazán nincs okod arra,hogy be legyél fordulva... van családod, legalábbis mintha a feleség rémlene,van munkád, gondolom barátaid is...szóval sok embernek még ezek sincsenek....na mondjuk én nem akarok itt érzelgősködni,mert abszolút nem rám vallana,meg aztán még az is kiderülhet,hogy egy 50 éves unatkozó feleség vagy. bocs, de kétkedő vagyok,mindig is az voltam, ez után még inkább az leszek :)

    VálaszTörlés
  36. mazsolo, :D
    Életem első blog hsz-a volt, és sokat gondolkodtam az elküldés gomb megnyomásán. Jogos a felháborodás, de túlzásba se kell vinni. Viszont tényleg nem védeni, vitatkozni jöttem ide, és főleg nem köveket dobálni, vagy leállatozni másokat. Én is hittem, féltettem, bíztam az elejétől fogva. Bennem is üresség volt az utolsó post után. Valami kevésbé ciki befejezésre számítottam...
    Viszont nem érdemes ennyire belelovallni magát az embernek egy ilyen történetbe. Tényleg nem volt szép dolog az emberek érzelmeivel játszani. De láthatóan/olvashatóan megvolt szerintem az összeomlás, megbánás. Zsófival értek egyet, megtörténné nem lehet tenni (max. törölni az egészet), tanulni lehet az esetből, és nem a neten kiélni az érzelmeket. Viszont idegeskedni (ezzel magunknak ártani) más ember hülyesége miatt... hm, megéri?

    VálaszTörlés
  37. vadnyom: csak akkor lehet szép életünk, ha kiszállunk innen? ez kicsit erős. az én szép életemet abszolúte nem befolyásolja,hogy itt vagyok

    VálaszTörlés
  38. bori01!

    Képzeld, vagyunk páran, akik benézünk a magányos szomszédnénihez - még kórházba is bekísérjük a balesete után, és ott dekkolunk vele órákig, míg ágyat nem kap -, adunk a nyomorék koldusnak stb.stb. Jótékonykodást - helyesebben: tisztességes emberi viselkedést - nem Tőled kell tanulnunk. De engedd meg, hogy jogosan háborogjunk, amiért hülyére vettek. A koldusnak sem adok többet, ha a gyerekének kér kenyérre, aztán a kocsmába látom bemenni.

    VálaszTörlés
  39. nagyon is életszerű az egész...... Az a baj, hogy én tényleg naiv vagyok. De Andris, Antal, mi is lehet az igazi neved, most kiálltál végül is a tömeg elé, itt vagyok, ide lőjetek. És szerintem még egyszer: NEM AZ ÍRÁSAIDDAL VAN A BAJ, bár valahol helyén kellene már értékelned egyszer magad, se nem alul, se nem felül!!!, és nem mások visszajelzéseitől tenni függővé). A módszereiddel van a probléma, az emberi kapcsolatokat ellehetetlenítik a manipulációk... Az írásaid alapján olyan kerek személyiségnek tűnt az az Andris nekem, keresd meg azt magadban, aki az írásaidban elő tud jönni! Sok erőt, türelmet kívánok ehhez, és ha szembe tudsz nézni azzal is, amit ezt a blog kiváltott bennünk, akkor a javadra fog válni, és nagyot lépsz előre a jobb emberré válásban - még irigyellek is érte. Én drukkolok Neked! Amellett hogy most nagyon haragszom, de ezt a kislányomnak is mondom, amikor valami rosszat csinált...

    VálaszTörlés
  40. Háborogjunk. Azáltal sok minden megváltozik majd :)
    Na, mindenkinek nagyon kellemes hétvégét és értelmes elfoglaltságot kívánok. Magamnak is. :)

    VálaszTörlés
  41. Lia, hidd el nem a kocsmába mentem be a "virtuális" pénzzel, amit kaptam tőletek és igyekeztem adni is. A gerillamarketinget elismertem, minden piszkos részét nem én fedtem fel. Bízom benne, hogy valaki anélkül, hogy elmebetegnek tartana (vagy akár azzal együtt:-))
    végre belátja, hogy mi a lényeg az én nézőpontomból.

    Egy civil, aki nem a kulturában tevékenykedik, a saját idajét áldozva írt egy könyvet számára fontos témában, aminek az öüzenetét szerinte tágabb körnek célszerű lenne megismerni. Az alkotási folyamatot nagyon élvezte, viszon már az is időigényes volt, majd a könyv kiadása jelentős költséggel is járt.
    Promóciós lehetőséghez nem jutott, arra már nem is futotta, és egyre több piszkos svindlit bevetett, de EGY FILLÉRT nem csalt ki senkiből. KÖZÖNYÖSEK voltak művével. Nem kapott ÉRDEMI VISSZAJELZÉST olyanoktól, akik valamilyen szinten OPIGNION LEADEREK (MEGMONDÓEMBEREK) még negatívet sem. Egyre lejjebb süllyedt, most itt van legalul, továbbra sem csalt ki egy fillért se senkitől, sokan azt mondját ÉRZELMEKKEL visszaélt, ami még nagyobb galádság. Ő is a vége felé attól tartott és ÖSSZEROPPANT. A műve civil, NEM POLITIKAI TÖLTETŰ, ilyen jellegű képet az ÚJ BLOGGAZDA helyezett ki.
    Továbbra is állítom, hogy eddigi tevékenységem legbelül a szeretetről szól, még ha őrültségnek is tűnik.
    Nolik Antal

    VálaszTörlés
  42. Kedves Antal!

    Értettem én elsőre is, meg másodikra, harmadikra is a magyarázkodásodat. Te nem értesz bennünket. Az első - finoman szólva - megvezetés után a másodikat - a könyvreklámot - is megbocsátottuk volna, ha könyvednek köze volna az eredetileg feldobott témához, a kegyes halálhoz. Ahhoz, amin mi itt hetekig rágódtunk, moralizáltunk, ami miatt vívódtunk saját magunkkal és veszekedtünk egymással. A könyved témája: mint derült égből a villámcsapás. És így már kissé gusztustalan az egész. Meghasonlásodért sajnállak, azért írtam korábban is: lépj tovább, lépj túl "Andrison" és Antalon, kezdj tiszta lappal!

    VálaszTörlés
  43. Rita az erkolcs csosze, ez jo. En eddig a hatterbol neztem, hogy mit irtok ossze, akar pro, akar kontra. De Rita, igy megbukni az elso vizsgan mar reg nem lattam senkit. Te papolsz erkolcsrol, masok megbecsuleserol, majd elso korben belerugsz (es ekkorat) az elesettbe? Gratulalok, szamomra itt vesztetted el vegervenyesen a hiteledet.

    @Anti, ha a jelszoatadassal az volt a celod, hogy a blog minnel gyorsabban veszitse el az olvasoit, es altalaban az erdeklodest a tema iranyaba, jobb helyre nem is kuldhetted volna a jelszot.

    VálaszTörlés
  44. Csaba,

    Rita nem szorul védelemre, meg tudja védeni magát. A magam nevében mondom: az "elesett" teljesen a saját erejéből bukott el, s közben - szándéka szerint - minket is magával akart rántani.(Nem az ő érdeme, ha talpon maradtunk.) Érdekes, hogy ebben a szituációban a Te szemedben Rita lett hitelvesztett...

    VálaszTörlés
  45. Lia, idezned azt a reszt, hogy hol akart Anti/Andris benneteket magaval rantani? Azt hittem, elolvastam mindent, de ez nem tunt fel.. Azert meg kulon bocs, hogy szembemegyek az itt altalanos(nak tuno) velemennyel, miszerint Rita mindent jol csinal..

    VálaszTörlés
  46. Csaba, nem idézhető szövegrészekkel, hanem az eredeti szándékával akart Anti/Andris belerántani minket egy elég gusztusmentes önreklámba, ránk oktrojálni egy olyan könyvet (témát), ami soha eszünkbe nem jutott volna, szemben az eutanázia témájával, amin jól elrágódtunk. És ami sokakat felkavart, önvizsgálatra késztetett stb. stb. Ha a végén az derül ki, hogy szerzőnk egy ilyen tárgyú könyv érdekében folyamodott kissé nemtelen eszközökhöz, hidd el, nincs ekkora vihar. De így... Csaba, tényleg nem érted?

    VálaszTörlés
  47. Persze, lehet háborogni nyugodtan. Engedélyt nem kell rá kérni, főleg nem tőlem. Én általánosságban tettem fel a költői kérdéseimet, mert saját magam is elgondolkoztam.
    Viszont észrevettem, hogy egyesek minden hsz-ban azt keresik, hogy mibe lehet belekötni, hogy hol lehet minél több agressziót, bosszút kifejteni.
    Le a kalappal azok előtt, akik leírták a történeteiket, és végig is csinálták mindazt.
    Már csak arra lennék kíváncsi, hogy ha nem öncélú lett volna a blog (ami szerintem is gáz, mielőtt valaki félreértene), hanem mondjuk a legmeghatóbb felajánló kapott volna egy luxusutat, vagy más célú átverés lett volna, akkor is ekkora lenne-e a felháborodás.

    Ezt a magával rántást én sem értem amúgy...

    VálaszTörlés
  48. Egyébként szerintem abbahagyhatnánk a luftballonhámozást. Ki-ki elmondta a magáét, Andris/Anti bűnbánatot tart, az élet megy tovább. Ha fennmarad ez a blog, más témát kellene keresnünk.

    VálaszTörlés
  49. Lia, de, nagyon is ertem :) Sok sikert a tovabbiakban, de en ebben a jo kis akolmeleg basztassuk a masikat, attol lesz nekunk jo posvanyban nem kivanok reszt venni. Nektek megvan a velemenyetek Antirol, nekem meg rolatok. So long and thanks for the fish

    VálaszTörlés
  50. Csaba, bori01!

    Akkor megpróbálom megvilágítani a "magával rántást": ha az egész történet legeslegvégén, amikor már azt is kihüvelyeztük az irgalmatlanul hosszú és olykor kusza magyarázatokból, hogy ezen a blogon túl még mi mindent követett el Andris/Anti a könyve érdekében, szóval, ha mindezek után mi megrántjuk a vállunkat, röhögünk egyet, és azt mondjuk: "nahát, milyen rafkó ez a srác", akkor pontosan arra a színvonalra süllyedünk, amire neki sikerült. Ebben a rohadtul elüzletiesedett világban hadd ragaszkodjunkmpáran az elveinkhez!

    VálaszTörlés
  51. Igen, ez így elegáns. Lehordani a másikat, majd kilépni. Nehogy válaszolni tudjon... Én legalább elköszönök. Bye all!

    VálaszTörlés
  52. Csaba, nagyon jól beszélsz, sajnos ezzel kockáztatod, hogy valamelyik renickemnek tartanak. Ismétlem, megértem Rita dühét,Lia éás a többiek csalódottságát és a végére tényelg kezdtem megőrülni, sokan mondját már az alapkoncepció is őrült volt, illete megkérdőjelezikbeszéámythtóságom. Semmi sem kizárt, habár amint mondják, egy valódi őrült magát sohasem képzeli annak.
    "Higgadt" fejjel a végén mit tehettem volna?
    1. vagy villámgyorsan felhjtani egy e tárgyban népszerűsítendő projektet, ez lehet, hogy jól sül el, de ettől nagyobb galádságot nehéz elképzelni.
    2.A nagy coming out alatt azt teszem, hogy más volt az eredeti célom, szerintem szintén fontos társadalmi témával foglalkozó, viszont nem méltó e blog kommentelőihez, hogy azzal előrukkoljak, nyilván etz lett volna a legemberségesebb, legbölcsebb
    3. Kipakoltam, már előadtam, miért. Az összes piszkos részletet nem, aminek több oka van. Viszont ahogy a blogon belül igyekeztem jelzéseket adni, hogy inkább kamu mint komoly és még véletlenül se tegyxe fel senki az egzisztenciáját,érzelmeit Andris megmentésére, úgy kifelé is kellett jelezzem, hogy itt médiahekkről van szó, egyébként partnerséget az illetők nem is igazán vállaltak, talán pők is tanácstalanok voltak valamicskét, nem hinném, hogy könynű ilyenkor eldönteni, mi a helyes. Az a cinizmus cseppet sem arról szólt, hogy röhögök az együttérzőkön. Kínomban röhögök legfeljebb saját magamon, hogy ilyen ringlispirre szálltam, és a helyzet abszurditását ábrázoltam.
    4. Már jeleztem, hogy aki úgy érzi, az érzelmeinek a meggyalázása volt a célom, nem így volt, hogy így történt az az én bűnöm és nyilván egy sima bocsánatkéréssel jóvátenni nem tudnám, de ha nem alakul ki részemről is erős érzelmi kapcsolat a kommentelőkkel, nem így zárult volna a, megint nagyon cinikus leszek, sajnos ez gyakran jellemez, annak ellenére, hogy attól még szeretem embertársaim, szóval nem így zárul a "műsor".

    VálaszTörlés
  53. Lia, arra es akkor valaszolsz amire csak szeretnel, csak ertelmet nem latom, mert ugyanazt hajtogatod, mindenfele kulonosebb gondolkodas nelkul. Ebben a bloggban mar a lenyeg a taborba tartozas lett, onallo, egyeni otletet, gondolatot, elgondolast nem latok, a Nagy Vezeto pogromjat meg mar olvastam posztkent. Kosz en ebbol nem kerek.

    @Anti : te itt mar maximum szep lehetsz, okos nem. Nem bantasbol mondom, de mar nincs mit magyarazni, nincs kinek.. itt frontok vannak, dogmak es az uj dogmak szerint te vagy itt Lucifer, szoval max akkor jarnek vissza, ha sok a bunhodni valom - de meg akkor is van ennel jobb megoldas ;)

    VálaszTörlés
  54. Lassan tényleg abbahagyom. Én csak a hozzászólásért regisztráltam egy gmailes accountot, hogy-hogynem az antalnolik@gmail.com-ot sikerült, előfordulhat, h. megjelenik majd 1-2 fórumon a neved, de semmi baj, ugye, hiszen ezek megengedett eszközök, a cél szentesítette őket.
    Azon túl, h. mennyire alávaló, amit tettél itt emberekkel a haszonszerzés és ki tudja, még miféle perverzió jegyében, teljesen értelmetlen volt, rossz az üzleti koncepciód. Az látszik, h. ötletekért nem kell a szomszédba menned, és kreativitás is szorult beléd, de egyszerűen nem vagy (voltál) képes szabadulni a világmegváltásodtól, ill. attól a hittől, h. a könyved eladása bármit megér, és olyan fontos, h. az eszközökben sem kell válogatnod. Mert nem jó eszközt választottál, ezt már sokan leírták előttem is. Mégis, miből gondoltad, h. a felháborodás majd lelkes vásárlásba csap át? A botrány nem mindig elég a sikerhez, és őszintén remélem, h. most sem lesz olyan, aki emiatt rendel tőled akár egy nyomorult példányt is.

    Mert még most sem vagy saját magad, most is röhögsz rajtunk, jó eséllyel ez is a kampány része, a megtört, megtért fiú, aki már szánja a bűnét, mert látja, h. a pórnép ezt kívánja. Talán ez is a felépített taktika része, én úgy érzem, nincs még vége, fogunk még hallani rólad, és az elcseszett könyvedről. Ami akár lehet jó is, bár az biztos, h. nem az ilyen gerillakampánytól lesz az.
    És talán sosem derül ki az igazi neved, de ez is egyfajta gyávaság: egy író miért nem vállalja a nevét, arcát? A könyved témája miatt? Magad ítad, h. ez is csak egy poén lett volna Fábrynál (a csuklyás fellépésre célzok), aki lehet, h. átlátott a szitán, de nem akart belemenni a vitába, ezért hajtott el udvariasan.

    Írtad, h. nem túl nyomulósan próbáltad eladni, recenziót kérni ettől-attól. Ja, el tudom képzelni. A jéghegy csúcsát boríthattad ide bizonyítéknak, a maradék meg ugyanolyan erőszakos, ravasz, ügyeskedő módszer lehetett, amit kevesen viselnek el.
    És nem mentség a magánkiadás, a közpénzek fel nam használása. Miért gondolod, h. egy bármilyen könyvkiadó közpénzeket nyúl le? Talán egy kicsit, támogatást, de azért alapvetően ők is a piacról élnek, és szeretnék eladni a portékájukat. Ennek érdekében nyilván bevetnek szokásos és nem szokásos eszközöket, de nem kell csodálkozni, ha a polgárpukkasztás visszaüt, és kidurran a lufi is!
    Túl messzire mentél, és megérdemled a reakciókat, ha meg igaz a gyanúm, és ez is a terv része, akkor még elégedettebben dörzsölheted a tenyered.
    Nem akarok tippeket adni, mert méltatlannak talállak rá, de talán egyszer rájössz, h. tisztességgel, alázattal lehet csak igazi értéket létrehozni, megosztani. Mert azt sugalltad, h. a könyved ilyen; a gyér fogadtatásból ítélve nem az, de mindegy is, jó eséllyel nem fogom megtudni. De az sem kizárt, h. a következő álneved alatt megjelenő regényt falni fogom, és még a kritika is ünnepli. Ebben az esetben viszont nem szeretném megtudni, h. azonos-e az a név nolikantallal, v. euanázandrissal, v. bármelyik alteregóddal.

    És nem, én nem a nolik vagyok, csak a nickem olyan, mint övé. Alkalmazkodom a kialakult keretekhez.

    VálaszTörlés
  55. Hát...valószínű velem van a baj, de én az istennek nem tudom összekötni, hogy akkor most mi is volt itt a szándék. Mert ha jól érte, adott egy emberke, aki írt egy könyvet valamiről, ami számára fontos és úgy gondolja, hogy jó lenne, ha mások is elolvasnák. Kiadja saját pénzből de nem fogy és süket fülekre talál a promóció során. De HOGY A FENÉBE JÖN EHHEZ EGY EUTANÁZIÁVAL FOGLALKOZÓ BLOG? Miért ez a téma? Mit vártál kedves SZERZŐ, mi volt az eredeti elképzelés?! Összegyűlik egy csomó kommentelő akit érdekel a kegyes halál pro és kontrája és 14 nap után eléjük állsz ezzel a könyvvel, mire majd mindenki azt mondja, hűűű, iárny a könyvesbolt?! Nem értem...és mégis mi a fenétől omlottál össze? valami hiba van a készülékemben azt hiszem :(

    VálaszTörlés
  56. a 2009. július 31. 17:28 -os hozzaszolahoz csak gratulalni tudok, ez az amikor a korlatoltsag talalkozik a rosszindulattal :) Reszemrol ennyi, jatszatok tovabb nyugodtan, tietek a homokozo gyerekek :)

    VálaszTörlés
  57. Hiszem, hogy mindig van egy új esély.

    Új bejegyzés!

    VálaszTörlés
  58. Én vagyok az IGAZI BÁTOR SEGÍTŐ!
    Úgy érzem, meg kell hogy keresselek Andris/Antal! Fejezzük be, amit elkezdtünk!

    VálaszTörlés
  59. ...és ami kezdetben napokig ritkaság számba ment a neten, szépen visszasüllyed a többi közé, ahol arctalanul lehet egymásnak ugrani, sé már nem az eltérő vélemények, vagy világnézetek miatt... hanem csak úgy.

    VálaszTörlés
  60. Csaba drágám!!
    Rita NEM az erkölcs csősze! Rita olyan halandó akárcsak Te vagy Antal (Andris).
    De: Rita az Rita és nem Andris, Antal, meg még ki tudja kicsoda. Nincs álarcom, ha rúgok azért tartom a hátam. Nem úgy mint Antal aki nemrég Andris volt és úgy taposott bele az emberek lelkébe, hogy közben azokon akart felüszárnyalni, hírnévre szert tenni. Eszközként használta az olvasóit.
    Ez a tipikus mosolyogva bár, de könyökkel elérni a célom...

    Tetszaik egyébként, hogy előkerülnek kukkolók akik - esetenként - állítják, hogy nem érdekli őket ugyan...de most rendet akarnak tenni, közöttünk akik már bizony, bizony egy jó kis csapat vagyunk ám!!! :D



    mm, hajrá a blog folytatásához!

    VálaszTörlés
  61. Ha van valami hitelem előttetek, állíthatom, hogy Rita valós személy és nem Andris!!!!

    VálaszTörlés
  62. Amugy Nekem úgy tűnik, mindig akad egy balfasz, aki megvédi Andrist: mazsolo, most csaba. Most vagy terjed a hülyeség, vagy ez a két személy is Andris...

    Amugy elképesztő figura vagy, még most is azzal jössz, hogy "értsétek meg egy megnemértett zseni vagyok, de elismerem nem jött be a húzásom". Tévedés.

    Te nem azt bánod, hogy geciládaszarembervagy, hanem hogy nem jött be. És az, hogy nem kaptál közpénzt mi köze van mindennek? Nem is érdemelsz...

    Könyörgöm legalább kamuból írnál egy olyan kommentet, amin érezzük, hogy valamit megbánát....

    Mert az eddigiek csak szánalmas magyarázatok....

    VálaszTörlés
  63. Andris, hagyd már abba ezt az önköltségen-közpénzen vekengést, ez már szinte röhejes :) ez szerinted érdekel valakit? úgy nagyjából szerinted hányan vannak hozzád hasonló alaphelyzetben? a meg nem értett, kissé frusztrált, ámde annál eltaposhatatlanabb "zseni" helyzetében, de akik még mindig átlagosan boldog emberként(!!!!!!) ébrednek reggelente. küzdenek, nemes eszközökkel. nem lennék akkor a helyedben. a reggelek nagyon rosszak. amiket itt mentségként felhozol, azt talán még magad sem hiszed el. te nem engedsz minket magadbalátni, úgy, hogy te voltál az igazi kukkoló. ez a leggázabb az egészben. életek, sorsok és élmények egész sorát raboltad le röhögve. ezt nem értik a csabák sem. belerúgni az elesettbe? muhhaha

    VálaszTörlés
  64. szánalom az egész. Andris és / vagy Antal nem is tudsz írni, én olvasgattam a blogot és szerintem neked nem kellene semmit sem írnod, még az eutanáziás sztoriddal sem kötöttél le.
    zseninek meg végképp nem mondanálak...

    VálaszTörlés
  65. Sziasztok!

    Egész nap munka, meg mindenféle, nem jártam ezen a blogon. Csak most jutott eszembe... kár volt.
    Andris-Antal-Bárkivagy: mig TUDTAM! hogy csaló vagy, haragudtam, mert ÉN igen is ültem 3 éven át hetente egy barátnöm ágya mellett, aki nyaktól lefelé megbénult. SOHA nem akart meghalni, pedig ö lélegezni is csak rekeszizom-pacemakerrel tudott. A mosolya, optimizmusa, ereje, szeretete örök, akkor is, ha a szive nem birta.
    Ugy éreztem, Belöle, és sok más sorstársából csinálsz viccet a hazugságoddal.Egy percig sem hittem neked.
    Most elég ambivalensek az érzéseim.
    Megpróbálok empatikus lenni veled is. Állitólag egy iró a könyvét a gyermekének érzi. Nos, a te gyermeked nem lett tul sikeres, megpróbáltál segiteni neki.
    Jó cél, rossz módszer, de gondolom ezt tudod.
    Nem veszem meg a könyved, mivel nem vagyok képes ilyet olvasni. Esküszöm, ha csak egy picit vidámabb lenne, megvenném, az én könyvtáramban olyan mindegy már.... Mert sajnállak, tényleg.
    Sok érzelmet ébresztettél emberekben, de keveset tudtál magad mellé állitani.
    Remélem tanulsz ebböl, és legközelebb valami marketingest kérsz meg a reklámozásra...

    Azért nem bánom az erre forditott idöt, mert sok jó és értékes emberrel találkoztam, olvastam okos dolgokat, sokat tanultam!
    Ezt mind köszönöm:) Neked is András, mert nélküled ez nem jött volna létre!:)

    Jó éjt lányok és fiuk, remélem még beszélgetünk:)


    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  66. Melyen egyetertek Csabaval, es szeretnem hozzatenni azonnal azt is, hogy ezzel egyidoben mindenki massal. A legfontosabb azonban az, hogy pont a lenyeg veszik el...

    Jott egy segelykialtas. Meghallottatok. En is. Be-, beneztem. Gondolkodtam azon is, hogy kommentelek. Aztan egybol utana azon, hogy minek. Korulottem midenhol emberek tucatjai kialtoznak segitsegert. Orultem neki, hogy Andrist elegen megtalaltatok.

    Aztan ma utolertem az elozo napi lemaradasaimat, mivel nem voltam itt minden nap, es a szivemhez kaptam en is a vegen. Ha ugy gondolta azert, ha nem azert. Nem ez a lenyeg. Hiszen mindketto eppen eleg rossz. Az igazsagszolgaltatast nem mi vegezzuk. Es itt nem oriasbuntetesekrol beszelek a szo vallasos ertelmeben!!! Egyszeru adok-kapok. Andris kert, es kapott. Es elvett. Sokat. Es szerintem ez leesett vegul Neki is. Tiszteljuk azert, hogy itt van. Es tartsuk ezt eszben, mikor azt tesszuk merlegre, hibat kovettunk-e el, amikor beleolvastunk! Nem rossz ember O SEM. Ez is fontos, amikor iteletet alkotok az egeszrol, hiszen a kovetkezot, aki jogosan ker segitseget nem buntethetem hitetlensegemmel. Tehat midenki vonja le a sajat, kovetkezteteseit, a magara vonatkozo tanulsagat a tortenetnek! En csak azt kernem tegye ezt mindenki ovatosan, meg veletlenul se indulatbol! Szerintem itt nemcsak Andrisnak, de sok mas embernek is segitsegre lenne szuksege. Es ezt ne ertsetek felre! Nekem is! Sokszor en se vagyok jol, aminek persze nalam is megvannak a jelei. Menekuleseim kulonbozo modjaival mostanra egeszen jol tisztaban vagyok. Nem kell az embernek alkoholistanak lenni, vagy TV elott tummednie esteken at, hogy erezze, valami nincs rendben. Nekem is vannak segitoim, akikkel errol beszelgetek, akikkel magamon dolgozok. Ez nem szegyen, az ilyet nem lehet egyedul csinalni senkinek. Nevezd pszichologusnak, mesternek, vagy akar baratnak! Mindnyajan rajuk szorulunk egy bizonyos ponton. Hat keressuk oket!

    Ne a gep elott uljunk, mellozzuk a csaladunkat, mar akinek van, vonjuk el magunkat a gyerekeinktol, minden olyan jotol, vagy szeptol, amit adhatnank, amive valhatnank ebben az eletben! De ez nem konnyu. Az embernek ki kell talalnia, hogy O maga mit akar. Egy olyan vilagban, amikor gyerekkortol kezdve a szulok, tanarok, tarsadalom, mindenki csak elvar. Folyon meg kell felelni valakinek. Ettol aztan ki mennyire serul, es tud vagy nem tud felallni elete vegeig. Egy mozgasserult, vagy mas komoly tragedian atesett sokkal inkabb, mert egeszen mas szemszogbol nezi az eletet. Talan most mar Andris is, aki Antal, es ugy dontott megtapasztalja ennek a nehany hetnek a tortenetet. Hat nezzuk mi is a "megvilagosodott" szemevel! Legyen vegre valami jo az egeszbol! Szeressuk Andrist, ahogy elso nap szerettuk, mikor aggodtunk erte! Remeljuk, hogy jobban lesz, esetleg beszamol rola! Vagy hasznaljatok masra az oldalt! Hogy lehetseges, hogy errol meg nem is szuletett dontes??? Csabahoz terek vissza ismet. Mennyi minden van...

    VálaszTörlés
  67. Akkor fel is hasznalom a lehetoseget egy kis marketingre! Annak egy talan kicsit jobb, lightosabb fajtara. :)

    www.worldonfire.ca
    www.youtube.com/homeproject
    www.youtube.com/watch?v=9-94JhLEiN0 --> ezt csak azert, hogy mosolyogjatok mar egyet, na! Es rantson Benneteket kicsit magaval a jokedv!

    (fel van haborodva!) Hogy lehetseges, hogy ebbe a comment boxba nem lehet copy-paste-elni??????? Remelem igy duplan megbecsulitek azokat a linketket, amiket bepotyogtem! Foleg az utolsot! (rendszergazdaert kiallt) Ja! Es remelem azt is, hogy nagyon sokan tudtok angolul (ha nem, akkor tanuljatok! ;) es megnezitek a masik kettot is!

    Az ilyesmi a lenyeg itt! Nem a karomokodas, egymas becsmerlese (bar nem haragszom Ratok, hiszen mindenhol, mindenki folyamatosan ezt tanitotta Nektek is.). De tenyleg!? Miota beszelunk, fokent irunk igy? Es miert is csodalkoznank, hogy a gyerekeink se tudjak jobban? Se az irast, se az ilyen, es ehhez hasonlo tortenetek tanitasait... Eppen ezert fontolgatom, hogy a TV utan megvalok a szamitogeptol is. Bar egyelore kifogaskent elohozom egybol a munkat, es azonnal elvetem az otletet, mint mindenki mas. Pedig mennyivel tobb jo lenne abbol is... Az energia (mint aram, mint lehetoseg, mint a sajatom, es annak az energiaja, amit letrehozok)... Annyi helyen lehetne annyi minden sokkal jobb! Hat fokuszaljunk jobban, es dobjuk el azokat a szemuvegeket! Lassuk mi lesz ebbol a szajtbol!

    Ugyis olyan sokan azt irjatok jo volt egymasra talalni! Hat akkor? Mindenki kezdje az uj eletet, vagy folytassa a regit, ha ugy szeretne! De legyen mar kicsit jobb! ;)

    Hisz mindenki artatlan...

    Beke legyen Andrissal, Ritaval es valamennyi emberrel, aki e bejegyzest olvassa! Sziasztok, jo ejszakat es nagyon szep almokat mindenkinek!

    VálaszTörlés
  68. Antalnak sem a sajnalatunkra, sem a haragunkra, tamadasunkra, gyuloletunkre, csakis a szereto segitsegunkre van szuksege. Innentol, ha lehet ebben a szellemben kommenteljetek, mert en egeszen biztosan nem jovok tobbet. Koszonom!

    VálaszTörlés
  69. Amig nincs dontes az oldalrol, gondolom szabadon lehet otletek reklamozasara hasznalni... Legfeljebb, ha kifogas van az illetekes eltavolitja. :)

    Akkor hallgassuk meg a gyermeket. Nekik mi a fontos:
    www.youtube.com/watch?v=TQmz6Rbpnu0

    www.commondreams.org/headline/2009/05/02-3

    Ez is mind nagyon fontos! ;)

    VálaszTörlés
  70. www.dailykos.com/story/2007/4/15/132011/830

    VálaszTörlés
  71. Orsi, köszi a sok linket amit bepötyögtél - feltéve ha jössz még s olvasod...kár, hogy nem mindenik elérhető :(

    VálaszTörlés
  72. Aki még nem tudná: a főoldalon ÚJ BEJEGYZÉS, ÚJ KOMMENTEK, viszont e régi kedves csapat.:)

    VálaszTörlés
  73. Orsi, annyira jó olvasni amiket írsz :) okos dolgok. de ne feledd, hogy ez egy érzelmi utazás konklúziója. nem véletlenül nem a vallomás napján írtad. jó következtetéseket vontál le egy különös történetből. egyszer mindnyájan ide fogunk eljutni. remélhetőleg :)

    VálaszTörlés
  74. Levéltitok megsértése


    A levéltitok megsértésének vétsége miatt vonják felelősségre azt, aki másnak közlést tartalmazó zárt küldeményét a tartalmának megismerése végett felbontja, megszerzi, vagy ilyen célból illetéktelen személynek átadja, úgyszintén aki távközlési berendezés útján továbbított közleményt kifürkész.

    A levéltitok megsértése is úgynevezett szubszidiárius bűncselekmény, vagyis csak akkor állapítható meg, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg.

    A levéltitok megsértése alapesetben pénzbüntetést von maga után. Egy évig terjedő szabadságvesztés, közérdekű munka vagy pénzbüntetés azonban a büntetés, ha a bűncselekményt foglalkozás vagy közmegbízatás felhasználásával követik el.

    Még súlyosabban minősül az az eset, ha a levéltitoksértés jelentős érdeksérelmet okoz.

    Magántitok jogosulatlan megismerése


    Bűntettet követ el, és öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő, aki magántitok jogosulatlan megismerése céljából

    - másnak a lakását, egyéb helyiségét vagy az ezekhez tartozó bekerített helyet titokban átkutatja,

    - másnak a lakásában, egyéb helyiségében vagy az ezekhez tartozó bekerített helyen történteket technikai eszköz alkalmazásával megfigyeli, illetőleg rögzíti,

    - másnak közlést tartalmazó zárt küldeményét felbontja vagy megszerzi, és annak tartalmát technikai eszközzel rögzíti,

    - hírközlő berendezés útján, illetőleg számítástechnikai rendszeren másnak továbbított közleményt, adatot kifürkész, és az észlelteket technikai eszközzel rögzíti.

    Ugyanígy büntetendő az is, aki a fenti módon megismert magántitkot továbbítja vagy felhasználja.

    A büntetés két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekményt

    - hivatalos eljárás színlelésével,

    - üzletszerűen,

    - bűnszövetségben,

    - jelentős érdeksérelmet okozva

    követik el.

    VálaszTörlés
  75. Ezek a kommentek ma nem tettek hozzám semmit.

    VálaszTörlés
  76. Nem gyanús senkinek az a régi mondás, hogy hazug embernek senki sem hisz, még akkor sem ha igazat mond?
    1. Lehet h tényleg szerencsétlen lúzer.
    2. Ez a hoax Non plusz ultrája. (de ha kb 3 mp után erre gondoltam, akkor ismét jön az 1-es pont.)
    Gyengébbek kedvéért=Anrás/Andris/Béla/Rita/Julcsa és egyebek mint a nem túl T. szerző munkássága.

    VálaszTörlés