2009. július 29., szerda

Még egy nap; Kegyetlen halál, kényszerabortusz


Sziasztok,

I./

Két dolog miatt következett be tegnapi „korai magömlésem”:-) idézve Kapin olvasótársunkat.
Egyrészt annyi olvasó szembesül a való világban Andriséhoz hasonló szörnyűségekkel, hogy bármennyire is bíztam célkitűzésem tisztaságában, egyre inkább kezdtem magam egy aberrált, pszichopata beteg állatnak képzelni, amire rátett egy lapáttal az is, hogy a fejembe szállt a potenciális „szektavezéri” dicsőség lehetősége. Valljuk be, elég bizarr, amint egy átlagos budapesti illetőségű férfi első kérdése reggel az ágyban:- Lehet, hogy ma vallást alapítok? Feleségem az éjjeliszekrényen tornyosuló kifizetetlen számlákra pillantott, majd kikászálódott megnézni, hogy van-e még aznapra kivasalt kényszerzubbonyom (most nekem ne gyertek azzal, hogy vajon milyen lenne Andris vallása? - meg: - Andris, alapíts nekünk vallást!- mert tízezer komment fölött még elcsábulok, aztán meg hogy festene a fullextrás, hangvezérléses ágy makettje a falusi templomtornyok csúcsán?:-))

II./

Andrissal és a még rosszabb egészségügyi helyzetben lévőkkel kapcsolatban is késhegyre menő vitákat folytattatok, vajon jogunk van-e elvenni az életüket? Felmerült az abortusz is néhány kommentben. Szerencsémre soha sem kerültem abba a helyzetbe, hogy bármilyen szempontból egy ilyen döntés meghozatalában részt kellett volna, hogy vegyek. Mivel az egészben a legkegyetlenebb az, hogy abban a döntésben éppen annak nincs szavazati joga, akinek az életéről szól.

Sokan kértétek, hogy adjak Andrisról jelt. Tegnap az interneten megpróbáltam megkeresni egy apró jelet, amit korábban kitettem. Döbbenten tapasztaltam, hogy nincs meg. Törölték. Nem helyhiány miatt, hanem mert nem találták életképesnek. Egy Bizottság meghozta az erről szóló megfellebezhetetlen döntését. „Andrist”, vagyis engem az eljárásról nem értesítettek, holott egy e-mail elküldésével mindezt megtehették volna. Most előáll az a faramuci helyzet, hogy a Bizottság kényszerabortusz-bizottság-e, avagy kivégzőosztag. Nevezzük egyszerűen Tajgetosz Bizottságnak. Mert pro forma a döntés jogerőre emelkedésének dátuma korábbi, mint a halálra készülő Andris élete utolsó két hetének első napja. Formailag kétségkívül betartotta a Tajgetosz Bizottság a törvény utolsó apróbetűjét is, mint ahogy a mintabürokrata Eichmann is a nürnbergi törvények előírásai szerint járt el. Az, hogy a szabad internet szokásjogának szellemiségével mindez mennyire egyeztethető össze, mindenki jogérzékére bízom.

A harmincas évek Szovjetuniójában a lexikon előfizetőknek oldalszám megjelöléssel kipostázták, hogy melyik kegyvesztett elvtársat kell a fényképről kiretusálni, a szócikkből törölni, netán egész oldalakat kitépni. És a törvénytisztelő lexikonelőfizetők mindennek szorgalmasan eleget tettek, mert az ellenőrök Nagy Fekete Autókkal jártak terepszemlézni.

Andrisnak a sztorijai és a szabad akarata volt az egyetlen fegyvere. A méltósága. Hogy szólhatott hozzátok. A Tajgetosz Bizottság egyirányúsította internetét. Megölte, mielőtt megszülethetett. Ha bármit is lementettetek, azonnal töröljétek. Emlékeitekből is, mert jönnek a Nagy Testvér Emberei és egy fáin kis „önkéntes” lobotómia lesz a nóta vége. Nem az 1948-ból vizionált 1984-ben, hanem az Úr kétezerkilencedik esztendejében.

Üdvözlettel:
„Andris”

183 megjegyzés:

  1. Megesik.. engem is kidobtak már mindenhonnan ahonnan csak a neten lehet.. szélsőséges nézetek:))) az abortusszal ne viccelj. Gyilkosság..

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    "Andris", örülök, hogy nem haltál meg. Ha komolyan gondolod amit a tegnapi postban írtál, hogy gondoznál valódi Andrisokat (magatehetetlen embereket), akár csak heti 1-2 órában, akkor írj a lenkeyk@alkalmifotos.hu címre. Természetesen bárki más is, aki ehhez kedvet érez.

    VálaszTörlés
  3. Na, ezt most nem nagyon értem... De biztosan az én hibám. Informatikai műveletlenségemről árulkodik. Milyen jel?... Milyen céllal?... Minek az igazolására?... Aki tud, segítsen a megfejtésben. Thks.

    VálaszTörlés
  4. Valami a bloggal kapcsolatos kifogás történhetett!
    A "Tajgetosz Bizottság" /??/ kifogásolhatta a blog szellemiségét, sőt valami határozat is születhetett erről!
    Mindenesetre még 1 napot várhattak volna!
    De ez se logikus, hiszen még létezünk!
    Remélem kapunk egy jól értelmezhető magyarázatot Andrisunktól!

    VálaszTörlés
  5. Hát én csak a végére értem ide, két dolgot sajnálok:

    1) Hogy nem vártad ki a végét, és nem "haltál meg" egy kis tudatosan keltett kétséget hátrahagyva, hogy ez azért csak hack (vagy hekk?) volt. Az művészi magasságokba emelte volna a blogot, hisz a perszóna és a blog valóban meghalt volna, mindenki másnak pedig ehhez kellett volna alkalmazkodnia. Persze így is volt ilyenféle hatás, de ez szerintem is korai magömlés volt...

    2) A vége felé talán túl sokat reagáltál kommentekre. Így annak, aki nem akart napi 100+ kommentet elolvasni, kicsit követhetetlen lett.

    Őszintén ettől függetlenül jó tudni, hogy nem hal meg senki (itt és most).

    Szóval ez így jeles, és tudd, hogy nálam nagyon közel jártál a csillagos ötöshöz, csakhát ugye lásd a fenti 1)-es és 2)-es megjegyzést.

    VálaszTörlés
  6. Krisztina,

    ugye, hogy zavaros a történet? A Tajgetosz Bizottság egy bizonyos "korábban kitett apró jelet" szüntetett meg - nem a blogot -, mégpedig azt megelőzően, hogy András elindította ezt az "Életem utolsó két hete" tematikát. A "jelnek" talán Andrással kapcsolatban kellett volna valamit igazolnia, bizonyítania - nem tudom... Tényleg jó volna, ha András adna valami világosabb magyarázatot.

    VálaszTörlés
  7. Lia!
    Szerintem fog is, nem hagy minket kétségek között!:))

    VálaszTörlés
  8. Mi vaaaa'???? A feleséged ezt végignézte??? Vagy tessék? Na olvassam csak el végesvégig, akár kétszer is :P:P

    VálaszTörlés
  9. Na izé.... nem értem, mindegy... gyerekeid is vannak "Andris"? És az bizti, hogy 34 vagy?

    Mi késztetett egyébként egy ilyen morbid ötletre? Vagy leírtad már s én nem olvastam mert ugy-e locsogásnak ítéltem meg, nem érdkeelt túlzottan...

    VálaszTörlés
  10. "Ha bármit is lementettetek, azonnal töröljétek. Emlékeitekből is, mert jönnek a Nagy Testvér Emberei és egy fáin kis „önkéntes” lobotómia lesz a nóta vége. Nem az 1948-ból vizionált 1984-ben, hanem az Úr kétezerkilencedik esztendejében." - Ezt vajon miért írhatta??? ...Ez figyelmeztetés!!

    VálaszTörlés
  11. Húúú! Nehogy már paranoiások legyünk! :)

    VálaszTörlés
  12. Szerintem csak fitogtatta műveltségét.:) (Orwell: 1984)

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. A poszt végét én sem értettem. De látom ,nem én vagyok az egyetlen.

    VálaszTörlés
  15. Krisztina
    és szerinted mire figyelmeztet? és egyáltalán ki hiszi el Andris egyetlen szavát is??
    Valami célja biztos volt ezzel a bloggal, nem hinném,hogy csak épp unatkozott és kitalálta ezt, de hogy mi, igazából már nincs sok lényege, mert nagyon úgy tűnik,érdektelenségbe fulladt az egész

    VálaszTörlés
  16. Rita!
    Az utolsó bekezdés a mai bejegyzésében!

    VálaszTörlés
  17. Lényegében egyetértek veled Krisztina.

    VálaszTörlés
  18. Megvan, töröltem is a bejegyzést :)) Mondom, a kommentek néha érdekesebbek :P

    VálaszTörlés
  19. Kedves "m"!

    Szerintem szó sincs érdektelenségről, sőt....
    Sokan várjuk, hogy milyen fordulatokat fog felsorakoztatni itt a vége felé!

    VálaszTörlés
  20. krisztina

    sokan? ezt kissé túlzónak találom.szerintem ne reménykedj fordulatokban. erősen kétlem,hogy izgalmas dolgok várnak itt ránk

    VálaszTörlés
  21. Zottyo!
    Te hogy értelmezed?

    VálaszTörlés
  22. Én úgy vagyok ezzel, ha eddig /13 nap!!- na ez se semmi azért?/ kitartottam, akkor ezt az 1 napot még végigkövetem! :)
    Semmi károm nem származhat ebből, sőt....

    VálaszTörlés
  23. Nem igazán értettem a poszt végét, de szerintem is még valamivel szeretne egyet durrantani a mi Andrisunk.

    VálaszTörlés
  24. Alig várom Zottyo!!!!!!!!!:)))

    VálaszTörlés
  25. Hatalmasat csalódnék benne, ha a végére nem tenne be egy csavart! Hallod Andrisunk! Ügyes légy!!!!!

    VálaszTörlés
  26. Én is itt vagyok a kezdetek óta. Jó itt veletek, este jövök vissza. Durranást!!!

    VálaszTörlés
  27. lehet,hogy azért írta csak,hogy fenntartsa az érdeklődést.

    VálaszTörlés
  28. Szia Zottyo! Itt leszünk! :)))

    VálaszTörlés
  29. Mindenesetre eltűnt innen az oldalsó sávból a bloghu_import mint közreműködő. Sőt, a profil sem nyilvános azóta. Te Andris, ott lakott a főaborter? Hogy a macska rúgja meg a Svejk beállítottságú "viszkisrablóját" neki:)
    Más: most akkor elérted a célodat ezzel a bloggal, vagy nem? Legalább ezt mondd meg légyszi'! :)

    VálaszTörlés
  30. nem mondom,hogy nem tartanám izgalmasnak, ha valami történne, csak nem bízom benne :( nem tartom annyira érdekes embernek Andrsit (legalábbis a történetei alapján) hogy valami nagy durranásra legyen képes

    VálaszTörlés
  31. Hát gyerekek, én lassan kiábrándulok abból amit azelőtt is dühhel, ellenszenvvel kezeltem.

    Ha 34 éves... ha családos, férj netán apa..., családfenntartó... mit ne mondjak... miféle fiszemfaszomokra van ideje??!!

    VálaszTörlés
  32. Lehet törlődik az egész?
    Ez nem lenne igazságos, írj már valamit Andrisunk!!!!

    VálaszTörlés
  33. Ez az "Andrisunk" megszólítás :) bocs, de a naívságod, vagy ha jobban tetszik:jóhiszeműséged Krisztina határtalan...

    VálaszTörlés
  34. Krisztina, ha elmagyaráznád, mire gondolsz, talán megérteném

    VálaszTörlés
  35. Azt észrevettem, hogy akik eddig fanatizmussal követték az "eseményeket", szép csendesen eltűntek...

    VálaszTörlés
  36. Azt nem írhatom, hogy Szerző Úr!
    A nevét meg nem tudom a szerzőnek, ezért aztán ő a mi Andrisunk!

    VálaszTörlés
  37. egyébként m a nevem kezdőbetűje, és nő vagyok, csak a gmailes e-mailemnél így lett beállítva még anno a felhasználónév, és itt is így írja ki. szóval én nem idézőjeles m vagyok :)

    VálaszTörlés
  38. pedig ez a szerző úr nagyon vicces, szerintem ő is jót röhögött rajta, amikor olvasta, vagy fogja olvasni :)

    VálaszTörlés
  39. Rita: talán beégtek? :)

    VálaszTörlés
  40. Majd lassan jön Zsófi és megfejti a dolgokat! :)
    Kár, hogy Kapen nincs itt! :(

    VálaszTörlés
  41. Ez így nekem olyan, mintha egy jó könyvet nem engednének végigolvasni!:(

    VálaszTörlés
  42. Vagy programjuk van, vagy nincs internet :P:P:P

    Vagy kimagyarázzák magukat :))

    Na most kibújt a kisördög, tényleg :))

    VálaszTörlés
  43. Én történetesen itt vagyok, csak hát... mit írhatnék azon túl, amit már leírtam a mai bejegyzés után?

    VálaszTörlés
  44. Itt vagy Lia?
    Jól van, akkor vagyunk egy páran!

    VálaszTörlés
  45. Cat észrevétele érdekesnek tűnik, hogy törlődött a profil, meg a blog.hu mint közreműködő!

    VálaszTörlés
  46. sokan sokmindent vártunk. én például valami könyv vagy film promójára gondoltam elsőkörben, azt kizártnak tartottam,hogy egy halálra készülő ember ilyen történekkel "szórakoztasson". aki a halálra készül, az szerintem teljesen be van fordulva, eszébe sem jut ilyesmi

    VálaszTörlés
  47. Rita!
    Ez hogy lehetséges? Te biztos tudod, Neked van blogod!

    VálaszTörlés
  48. Ráadásul naponta csak 4 órát "tiszta"!

    VálaszTörlés
  49. Szerintem - bár más típusu a blogom - a szerző vette be a közreműködő linket meg a profilt.
    De lehet találgatni: vagy botrányos felkavarást akartak és nem jött össze, így megvonták a "támogatást" :)) Isten tudja! :)) Nálam semmivel nem lett hitelesebb :P

    Na meg Krisztina: az a lepel lehullott végképp, hogy naponta csak 4 órát van öntudatánál. Inkább tudathasadásosnak ítélném ezek után :))

    VálaszTörlés
  50. Érdekes: amíg azt hittük/nem hittük, hogy egy halálra készülő ember köré szerveződtünk, annyi izgalmas mondanivaló szakadt ki belőlünk. Most, hogy tudjuk: nem lesz meghívott halál - ellaposodtunk...:) A kritikával legelsősorban önmagamat illetem.

    VálaszTörlés
  51. Én már akkor se hittem "Andrisunk" történetét, mikor egyik este filozofáltunk egy páran!
    A téma volt borzasztóan érdekfeszítő!

    VálaszTörlés
  52. Lia, én a magam nevében is érdekesebbnek találtam még így is, hogy számomra nem volt valóságalapja. De mindaddig, amíg ott voltak a kérdőjelek, hogy vajon még mit hoz ki magából, meddig képes játszani az "öngyilkosjelöltet" - vagy nevezzük ahogy akarjuk - valóban volt némi varázsa ennek a hamis gyöngynek is :))

    VálaszTörlés
  53. milyen nagy csalódás lehet Andrisnak,hogy egészségesen már senkit nem érdekel ( na jó, egy-két embert még biztos), biztos nem erre számított

    VálaszTörlés
  54. Hálás lennék, ha azt a részt - amit az előbb kiemeltem a szövegéből-, megmagyarázná nekem, ill. nekünk!

    VálaszTörlés
  55. Na ezt nem értem, pedig ez fontos lehet:
    "Ha bármit is lementettetek, azonnal töröljétek. Emlékeitekből is, mert jönnek a Nagy Testvér Emberei és egy fáin kis „önkéntes” lobotómia lesz a nóta vége. Nem az 1948-ból vizionált 1984-ben, hanem az Úr kétezerkilencedik esztendejében." -

    VálaszTörlés
  56. Rita,

    ha van kedved, irj:)
    miele@citromail.hu

    Ebből a történetből nem durranás nem lesz, de akkora puki sem, amekkorát a szomszéd gyerek lejárt szavatosságu petárdája (nem) pukkant szilveszterkor:)

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  57. aztán miért mentett volna ki bárki is innen valamit is? vagy ti igen?

    VálaszTörlés
  58. Zsuzsa!
    Ha nem lesz, hát akkor......így jártunk!
    Egy rossz olvasmányhoz fogom hasonlítani! Ennyi!

    VálaszTörlés
  59. Krisztina, ne reszkessen se neked, se másnak gatyája/szoknyája :))
    Hát valami frappánsat kellett írjon imígyen a vége fele! :))

    Zsuzsa, ok, jegyeztem a címed :)

    VálaszTörlés
  60. Hát halljátok...Én napokig olvastam a blogot.Követtem a dolgokat, néztem hogy marjátok egymást.És ki milyen okossággal jön elő.De egyszer sem írtam be...nem is tudom milyen okból kifolyólag...De az utóbbi napokban nem nagyon voltam látogató, és most értetlenül nézek.Ti meg ilyeneket mondtok hogy "jó könyv befejezés nélkül"??? Ez elég morbid...Drámára éheztek?Istenem vegyetek ki vmi filmet és azon élvezkedjetek...De ne itt.
    Andisnak pedig bármi is legyen a sorsa...minden úgy fog történni,ahogy történnie kell...

    VálaszTörlés
  61. Na ez az m., minek is? sem irodalmilag sem egyéb szerkesztési skálán nem ütött túl a minőségi maximumon - de ezt bízzuk szakikra, mert vannak ám itt újságírók, szerkesztők :) - szóval: miféle értékeket oszott meg az olvasókkal melyeket memorizálni kellett volna???
    Idézet valakitől? Példa?

    VálaszTörlés
  62. Szandi azért bevallottan Te is itt élvezkedtél meg jelen pillanatban is élvezkedsz, ha jók a megérzéseim!

    VálaszTörlés
  63. Nekem azt tetszett, mikor többen is dícsérgették az irományait, megmondom a frankót, a felét sem értettem, engem az egy cseppet sem nyűgözött le! Talán még a Nagyapós sztori!

    VálaszTörlés
  64. Szandi,

    mi itt jó páran nem élvezkedtünk, hanem biráltunk...ki keményebben, ki cinikusabban.
    De tudod, "vétkesek közt cinkos aki néma".... igyhát marad a feltételezés, hogy sokkal inkább Te, aki csendesen kukkoltál, Te élvezkedtél, mig mi itt biráltunk, vagy akik együttérzésüket fejezték ki....

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  65. gondolta Andris, azért néhány hülye majd beparázik ezektől a hangzatos szavaktól, és jót röhöghet majd az elmélkedéseiken

    VálaszTörlés
  66. Emberek, van még egy nap, egy bejegyzés. Ne feledjük: bármi történhet :))

    Legfeljebb - az a sokat említett csavar - szóval, még megkaphatja a jónép, hogy márpedig igaz volt minden szava kivéve a hazudós posztot és márpedig ma meghal és éljenek azok akik hittek neki és jaj nektek "hitetlen Tamások" és akkor lesz itt sírás meg fogcsikorgatás ...

    Úgyhogy éberen aludjatok, mert ettől még ketté szakadhatnak a függönyök :))

    VálaszTörlés
  67. Rita! Tudsz valamit? (újságírók, szerkesztők...:))

    VálaszTörlés
  68. Lia, inkább csak sejtek :))

    VálaszTörlés
  69. Lia!
    Hát Zoli a Kókuszból!:)

    VálaszTörlés
  70. Na jó ez azért durva...Én nem bírálni akartam csak véleményt nyílvánítottam.És inkább sajgó szívvel olvastam Andris dolgait, elképedve pedig a ti kommenteiteket...Kriszti pedig sokszor a vitáknál melléd álltam volna. :) És már bocs de nagyon szarak a megérzéseid! :D

    VálaszTörlés
  71. Szandi,
    ami még eszembe jutott, bár nem én irtam, egy befejezetlen jó könyv nem csak dráma lehet....
    Miért éppen a drámára gondoltál, amikor mi itt optimistán és kétkedőn vigjátékot-átverést sejtettünk???
    Hmm?

    VálaszTörlés
  72. Bocs, de mire gondolsz Szandi?

    VálaszTörlés
  73. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  74. Te szegény, te tényleg nagyot csalódhattál!:))
    Komolyan sajnállak!:)

    VálaszTörlés
  75. Sziasztok!

    Zsófi sajnos nem old meg semmit,sőt,egyre inkább nem érti az egészet... :)) ...már ami Andris mai bejegyzését illeti. Szerintem már nem nagyon tud mit írni,a mai bejegyzés első része kicsit provokatívnak tűnt,a második meg zavaros...
    A Nagy Durranásban ugyanúgy nem hiszek,mint ahogy nem hittem/hiszek a Bátor Segítőben sem.

    Hogy mi volt Andris célja ezzel a bloggal,nem tudom,lehet,hogy nem is fog kiderülni,de szerintem ez mellékes is.A lényeg,hogy a témáról el tudtunk beszélgetni,érdekes gondolatokat olvashattunk,és persze nem jutottunk semmire...

    PS : Szandi,ha hallgattál volna,bölcs maradtál volna :P

    VálaszTörlés
  76. Szia, Zsófi!

    Megnyugtat, hogy Te is zavarosnak találod a mai bejegyzés egy részét. (A másik része: no comment.)

    Rita!

    Levél ment, és megérzések beigazolódnak.:)

    VálaszTörlés
  77. Olvasom Lia, köszi :) - pizzakészítés közben azért itt is vagyok :))

    VálaszTörlés
  78. Szia Zsófi!
    Én is nyugodt vagyok, hogy nem velem van a baj!
    A nagy durranást is csak azért írtam, mert illő lenne a végére,de ha elmarad, azon se fogok szomorkodni!
    A megoldás kulcsát a felvetett problémákra nem mi fogjuk megtalálni - sajnos!

    VálaszTörlés
  79. Mai magyar valóság:

    Sertés influenzával bizonyítottan (PCR) fertőzött és beteg srác barátnőjén is jelentkeznek a tünetek. Telefon ide -oda,illetékes szerv kérése,hogy a lány Budáról békávézzon le a gyáli útra,vetessen mintát.Szerencsétlen megteszi,bár lázas,alig áll a lábán,másfél órát ül az utcán a rendelő előtt,mielőtt bekerül. (kispénzű egyetemista,taxira nincs keret)

    Természetesen ma pozitív lett az eredmény,illetékes szervtől megy a telefon neki:

    legalább egy hétig szobafogság,ne menjen sehová. :D Hogy tegnap átutaztatták a fél városon? Ugyan már,kicsire nem adunk...
    :(

    VálaszTörlés
  80. Zsófi, gondolom, a "magyar valóságból" Te többet látsz, mint mi, összesen.:(

    VálaszTörlés
  81. Őrület! Felkészületlenek vagyunk sajnos!

    VálaszTörlés
  82. Sajnos túl sokat látok :(

    VálaszTörlés
  83. Zsófi, és tényleg annyira veszélyes ez a sertésinfluenza,mint amennyire a médiában mutatják?
    Erősen gondolkodom,hogyha lesz oltóanyag, akkor a kisfiamat beoltassam-e. szerinted?

    VálaszTörlés
  84. Ez a Seffer Klinikán történt őssejtkutatás is egy érdekes történetnek ígérkezik!

    VálaszTörlés
  85. Krisztina,ez nem felkészületlenség...csak egy icipicit kellett volna gondolkodniuk.

    Vagy ne moccanjon sehová,vagy küldjenek érte kocsit,esetleg szakképzett embert,aki tőle leveszi a mintát.Ez utóbbi nyilván utópia,megoldhatatlan.Akkor maradjon az első variáció,üljön (feküdjön) a s@ggén,ne utaztassák sehová,pláne ne a fél városon BKV-val,ha meggyógyult is meg lehet csináltatni a tesztet...amikor már nem fertőz.

    (Hajtépős smiley)

    VálaszTörlés
  86. Hirtelen megugrott az esetszám, rögtön feltételezni kéne pedig!

    VálaszTörlés
  87. A bizonyított esetszám!!!!

    VálaszTörlés
  88. m,

    az eddigi tapasztalatok szerint (egyébként egészségeseknél) nem súlyosabb a lefolyása,mint egy átlagos influenzának,pár nap alatt magától gyógyul.
    Ebben a konkrét esetben,amiről írtam,a srác szombat óta beteg,már egész jól van,és a lánynak sincsenek a lázon,gyengeségen és némi torok-kaparáson kívül komolyabb panaszai.A therapia pihenés,C-vit,sok folyadék,lázcsillapítás.

    Legyengült szervezetűeknél bevethető a Tamiflu,de csak akkor van értelme,ha a tünetek jelentkeztekor azonnal el kezdik szedni.
    Az oltással a gond az,hogy mint a többi vírus is,ez is mutálódhat,és sajnos lehet attól tartani,hogy mire az oltóanyagot kifejlesztik ellene,már egy egész másfajtára lesz szükség. Ez nem tény,hanem teória,de benne van a pakliban.
    Én az -egyébként egészséges- gyerekemet nem oltatnám be.
    Te majd beszéld meg a kisfiad háziorvosával,ő ismeri legjobban rajtad kívül a gyereket.

    Más a helyzet Tomikával,vele kapcsolatban ugrásra készen kell állnunk...

    VálaszTörlés
  89. A bizonyított esetszám valószínűleg nagyon gyorsan fog nőni.És még annál is sokkal többen lesznek azok,akikről ki sem fog derülni,hogy sertésinfluenzán estek át.

    VálaszTörlés
  90. köszönöm a válaszod :) hál isten az én fiam teljesen egészséges

    VálaszTörlés
  91. Szerintem nem kell gondolkozni az oltással: amint lehetőség van rá, adni, adatni kell.

    VálaszTörlés
  92. Hiányolom, hogy főműsoridőben nincs megfelelő tájékoztatás a médiában!

    VálaszTörlés
  93. krisztina,
    hiszen a csapból is ez folyik

    VálaszTörlés
  94. A megelőzésre gondoltam konkrétan!
    Nem tudományos értekezésre, hanem az egyszerű állampolgárok tájékoztatására,!

    VálaszTörlés
  95. Krisztina: kíváncsi vagyok a Seffer-ügyre. Nem tudom,nem valami szakmai féltékenység -e az oka....ma ettől hangos a sajtó:

    "Információink szerint az egy amerikai, egy ukrán és két magyar orvos éppen egy műtéthez készülődött"

    Ehhez csak annyit fűznék hozzá,hogy az őssejt beültetés nem műtét,pont úgy történik,mint egy vértranszfúzió.Tehát nem kell hozzá négy orvos sem ..
    Lehet,hogy ebben az esetben sem tudjuk meg a teljes igazságot soha.

    VálaszTörlés
  96. Találtam egy videót az előbb, melyben Seffer testvére magyarázkodik nagyon, persze nem akarja a betegeit elveszíteni, szerintem a Híradó is le fogja adni!
    Telhetetlen emberek, tényleg kiskirálynak képzelik magukat, mindenféle törvényt félretéve alkalmazták a beültetést jó sok pénzért persze!

    VálaszTörlés
  97. A megelőzés szinte lehetetlen sajnos... köhögéssel, tüsszentéssel terjed..
    Megfelelő higiéné, vitamindús táplálkozás...

    VálaszTörlés
  98. Most mindenkinek további szép estét,később talán még benézek :)

    VálaszTörlés
  99. Igen, de az ANTSZ összehozhatott volna erről egy kisfilmet, amit időnként betesz a főműsoridőben!

    VálaszTörlés
  100. Lehet, hogy egy MSN-es, vagy messengeres konferencia nem is lenne ennyire érdekes mint itt, ezen az oldalon cseverészni :))

    VálaszTörlés
  101. András!Alapíthattál volna szektát,( bocs, vallást, de látod az eddigiek sem sokra vitték)míg magatehetetlen béna voltál, mert akkor mindenki megértett, mindenki felnézett rád, és mindenki különbnek tartott saját magánál.Így már, hogy nem vagy különleges, már nem vagy érdekes, sőt még érthető sem.Sic transit gloria mundi.Én mégis azt javaslom, hogy ne add fel.Ne arra gondolj, hogy ezeknek, ide, ennyiért...hanem arra, hogy a világ mégis érdemes a megváltásra.Emlékszel a Kányádi idézetre?Ugye?" A művészet fedezete a megszenvedettség." A hitnek is.Személyes tapasztalataim alapján mondom.

    VálaszTörlés
  102. Jelentem, igazoltam voltan távol ma!! Most próbáltam,pótolni a hiányosságaimat,de nézek mint a lukinyúl.
    Andris írása zavaros, és abszolúte nem értek semmit.

    Tegnapi is kicsit idegen volt,az elmúlt napokéhoz képest, stílusában nem Andrsisos.
    Úgy, hogy várom a holnapot és talán a megvilágososdást.
    Bocs "lányok"( Rita, Kriszta) gépész vagyok, nálam az egészségügyi téma, kimerül az orvosi váró, kemény, ülhetelen székének analizálásában.Nem vagyok kompetens.Gondolom annyira nem is hiányzik egy dilettáns okoskodása.

    VálaszTörlés
  103. Örültem volna, ha Andris ma is megjelenik, és válaszol néhány kérdésre.
    Őszintén szólva én sem értettem meg, mit szeretett volna mondani a bejegyzés második részében.
    Szektaalapítás (ebből manapság tényleg ki lehet fizetni a tornyosuló csekkeket), abortusz-kérdés megpendítése...
    Mindegy is.
    Én tovább gondolkodtam az eredeti kérdésen.
    Mint mondtam, láttam már erejét és méltóságát vesztett embert (embereket) haldokolni. Mind az eutanáziát választotta volna.
    Amikor beteg lett a kutyám, és napi 3 infúzióra hordtam, ott is eljött az a pont, amikor a kis állatom szemébe néztem, és tudtam, hogy nincs tovább.
    Akkor elaltattam.
    Nem szeretném, ha pár ember emiatt most nekem esne (bár tehetik, de én olvasni, tanulni, és tapasztalni jöttem ide, nem veszekedni) és azt irkálnák, hogy az csak egy állat.
    Tudom én is, csak azt kívántam ezzel mondani, hogy ésszel és szívvel kellene megadni a lehetőséget, hogy a végső szenvedést lerövidítsük.
    Kíváncsi vagyok, hogy akik már tudnak valamit, vajon mit tudnak.
    Könyv? Riportfilm? Valami más?
    Holnap azért visszanézek, mi lesz a vége ennek a kuszaságnak.

    VálaszTörlés
  104. Gitti, lányok vagyunk, nem "lányok" :)) Mi sem okoskodunk e.ü.-ben, itt már jó kis csevejhangulat alakult :) Csatlakozhatsz :))

    VálaszTörlés
  105. Hát akkor folytatva a csevejt: Rita, milyen lett a pizza? (Mit raktál rá?)

    VálaszTörlés
  106. Ti meg tudnátok állni - ahogy András megállja -, hogy egész nap nem túl hízelgő véleményeket olvastok magatokról, az írásotokról, és egy szóval sem reagáltok?

    VálaszTörlés
  107. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  108. Sziasztok, látom ma is összegyűlt a vendégsereg.:-)

    Rita tegnap lemaradt: edzsina@citromail.hu

    És én se értem a végét a blognak. Elolvastam már többször. Kíváncsian várom a holnapot.

    Ma már nem igazán jövök, de holnap benézek.

    Jó éjt nektek!

    VálaszTörlés
  109. Hello!

    Nem akarok az okos megmondóember szerepében tetszelegni, de nekem van valamiféle megoldási ötletem!

    Arról lehet szó ugyanis, hogy az ál-Andris (aki a blogot csinálja) beadott egy kérvényt az igazi Andris nevében eutanáziára. Ugyanis hazánkban a passzív eutanázia engedélyezett. Ez azt jelenti, hogy ha valaki halálos beteg kérheti, hogy bizonyos életmentő beavatkozásokat (pl. műtétek) ne végezzenek el rajta. Ezt azonban (hogy tényleg gyógyíthatalan, halálos beteg, hogy tényleg maga döntött erről) egy háromtagú orvosokból álló bizottság dönti el. Tajgetosz Bizottság, ha úgy tetszik.

    Na mármost az történhetett, hogy elküldte ez a csóka (a blogot létrehozó ál-Andris) egy képzelt lebénult ember kortüneteit, egy ilyen bizottságnak, hogy megbizonyosodjon: ebben az esetben nem lehet passzív csak aktív eutanáziáról beszélni, ami a magyar törvények szerint lényegében gyilkosság.

    Hát nem biztos, hogy igazam van, de legalább próbálkoztam a picsongás helyett:)

    Nem azért, de a nagy bevallás óta senki sem erőlködik, mindenki ugyanazt fújja...

    VálaszTörlés
  110. Sziasztok!
    Kedves Lia!
    Köszönöm, hogy írtál, jól esett. Ma beszéltem az orvossal, próbált megnyugtatni, nem sikerült. ( Anyukámnál már átmentem ezen. ) Még várni kell a szövettanra stb. Sajnos, értettem a malignus-t. De ha nem értettem volna, akkor is tudnám az igazat. Apukám 29 kg.

    VálaszTörlés
  111. Kedves Alone!

    Tudom, a vigasz ilyenkor mit sem ér. A közhelyek nem használnak. Végül is egyedül kell megküzdened mindazzal, ami Rád vár. De azért tudd, hogy sokan Veled éreznek, és próbálnak erőt sugározni Neked.

    VálaszTörlés
  112. Kedves Alone,
    igen, én is együtt érzek, csak olyan közhelyesnek tűnt, hogy sorban, sorban ezt írjuk Neked. Az én Apukám 4 éve halt meg rákban. és azt is megértettem, amiért ide írtad meg a veled most történteket. Sok erőt kívánok!

    Többieknek: én is itt voltam egész nap, szerintem mindannyian olvassuk, akik követtük eddig is, csak a tegnapi nappal már valami más lett ez az egész. Kíváncsain várom a holnapot. Attól tartok csak, hogy úgy leszünk, mint pl. a már említett Elemi ösztön című film végén, hogy jó nagy kérdőjellel leszünk magunkra hagyva, és végül rájövünk, hogy nincs is megoldás, vagy válasz a miértekre, mert annyira értelmetlen, hogy a kitalálója se tudta, hogyan varrja el a végén a szálakat. A mai bejegyzés legalábbis ilyen érzést keltett bennem:-)

    Jó éjt!

    VálaszTörlés
  113. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  114. sziasztok,
    eddig úgy feszültem mint a gitárhúr, vajon mi lesz a vége. hittem is meg nem is, de jó volt. él még bennem az elvetemülten naiv a hiperrealista mellett. de én most azt érzem amit Áron. nem ilyen durván, de közelítőleg. ráadásul ha jól komponált dologról van szó, akkor az időzítés rém szarul sikerült. ti, akik nem érzitek magatokat átcseszve, azért van, mert kaptatok egymástól is impulzusokat. engem megakadályozott 3 db szaddam husszein abban, hogy legyen időm írni, de legkésőbb éjfélre mindent elolvastam :) szóval én már nem várom remegve a mai napot, de jól fog esni ha lesz benne valami izgalmas fordulat. ám még jobban fog esni, ha magyarázatot kapunk az abortuszos hablatyra. mert az az :) szép napot mindenkinek :)

    VálaszTörlés
  115. Becsapottnak érezte volna magát itt mindenki.Így is, úgy is.Ha megtörténik(AMI SZERINTEM MEG FOG TÖRTÉNNI, VAGY MÁR MEG IS TÖRTÉNT)és András meghal, akkor azért, mert mindenki arra gondolna, aki megpróbálta lebeszélni, hogy hiábavaló volt, annak aki kételkedett, szintén mocorogna a lelkiismerete, hogy hogy nem láttam pedig nyilvánvaló volt.András megpróbált mindenkit feloldozni a maga módján.Az hogy hirtelen kiderül, hogy kutyabaja a lehető legkézenfekvőbb megoldás, persze nekünk, mert nehéz lett vón szembenézni a valósággal.Én magamnak azt a tanulságot vontam le , hogy a tömeg amelyik egyik nap halleluját kiált, két nappal később kimondja, hogy "feszítsék meg" Ennyit változtunk 2000 év alatt.A pokol az , amikor a vágyak megmaradnak, csak nincs hozzá test amivel kiélhetőek volnának.Aki nyaktól lefelé lebénul ő átéli itt a földön, minden ébren töltött pillanatában.Nem a halál a legrosszabb, ami az emberrel történhet.

    VálaszTörlés
  116. Borota, tegnapelőtt ezt írtad: "Tudtam!Meg is írtam a minap, hogy elsimul minden és helyükre kerülnek a dolgok."

    Mi történt most?

    Itt nincs semilyen halál :)

    VálaszTörlés
  117. Én tegnapelőtt azt írtam, hogy Tiszta Amerika :)
    Most még inkább megerősödött bennem az érzés: amerikai film, a végén katarzis, the end. Sosem tudtam eddig, hogy mi van a nagy ünneplés, összeborulás, sírás-nevetés után a filmekben - hát bizonyára valami ilyesmi lenne a folytatásban. Ami egyik nap még foglalkoztatott sokakat, az valamilyen szinten lezárul, lezárulni készül, az élet pedig vissza a rendes kerékvágásba, páran pedig szégyellni/meg nem érteni kezdjük korábbi érzéseinket..
    Vajon, történik valami még a visszatapsolás után...?

    VálaszTörlés
  118. Az elején nagyon foglalkoztatott ez a blog, sajnálta Andrist, meg valahol kételkedtem is, meg reménykedtem, egész nap frissítgetve az oldalt, de tegnap óta csalódottnak érzem magam... Nem azért, mert kiderült, hogy nincs gáz, hanem, mert azóta csak össze-visszaság van itt. Senki nem tud semmit, mindenki találgat, Andris (szerintem nem véletlen) nem válaszol semmilyen kérdésre... Nálam hitelét vesztette az egész... Pedig tök "jónak" indult... Az lenne a leghiteltelenebb, ha most kiderülne, h mégis és idejönne elbúcsúzni. Hát asszem még azért délután felnézek, hátha...

    VálaszTörlés
  119. Vagy a jó régi nyitott végű francia filmek is hasonlóak... mindenki azt gondol a végéről amit akar

    VálaszTörlés
  120. attól, hogy ő itt a neten cselszöv, amit én elképzelhetetlennek tartok ebben a lelkiállapotban, tekintve, hogy volt alkalmam 3 esetben ezt a lelkiállapotot végigélni, attól még gyakorlatilag semmi sem változik. amúgy 2000 évvel ezelőtt ettől azért némileg bonyolultabb volt a helyzet és a tömeg ott is felsőbb nyomásra mondta ki az áment jézus és barabás között. jobban tartottak ugyanis egy megváltótól az "egyenlőbbek" mint egy szimpla bérgyilkostól...nem is beszélve arról az apró különbségről, hogy jézus nem arctalanul vállalta megosztó személyiségét. és még így is ez lett a vége. egyébiránt én egy szóval sem írtam, hogy feszíttessék keresztre. mindenképp kaptam ettől az egésztől. gondolatokat.

    VálaszTörlés
  121. Nyilvánvaló volt hogy a happy endet fogja választani nektek.Játék volt az egész, a happy endet is beleértve.Olvass a sorok közt.Azt mondja:higgyétek csak azt , amit nektek kényelmesebb hinnetek, nincs semmi gond,én is olyan vagyok mint más, mint ti, aludjatok tovább...Sajnálom, ti akartátok.Nekem végül így állt össze.Aki érti, érti.További minden jót nektek.

    VálaszTörlés
  122. Szép napot mindenkinek,

    ülünk és várjuk "Andris" jelentkezését, aki persze a hatás kedvéért várakoztat bennünket az utolsó jelentkezésével. Túl sok mindent kellene megmagyaráznia, túl sok kérdésre kellene válaszolnia. Ez talán már nem is róla, hanem rólunk szól, akik olvassuk egymás bejegyzéseit, válaszolgatunk, vagy írásban, vagy gondolatban egymásnak. Osztom "mazsolo2" véleményét: a rendezőnk meghagyja nekünk a "forgatóköny" tovább írását. Rendezett egy kissé kusza művészfilmet, amelyek csak némely "filozófikus filmkritikus" ért, a közönséggel nem törődve, hogy vevő-e a dologra vagy sem.
    Kedves Rita nagyon tetszenek a hozzászólásaid, igazak és őszinték.
    Mindenkinek további jó "mazsolázást" kívánok!
    Pá...

    VálaszTörlés
  123. Borota én sajnálom, hogy ezt szűrted le és ilyen "rossz szájízzel', emlékekkel távozol.

    VálaszTörlés
  124. Szép napot Mindenkinek!

    Én is csak várok... várok... Na, közben azért bevásárolok, főzök, társasházi ügyeket intézek, levelezek. Ezekkel a "kényszercselekvésekkel" vezetem le sz az "elviselhetetlen feszültséget", amivel az újabb bejegyzést várom.:) Sokra nem számítok; a bejegyzések színvonala mintha meredeken esett volna. P

    VálaszTörlés
  125. Lia!

    Szerintem nem lesz újabb bejegyzés.

    VálaszTörlés
  126. Borota, akinek mindössze napi 4-5 órája van ami tiszta, abba nem fér bele a haláltól való félelem meg egy kis cukiízű rágó mellé ennyire durván kavarni a lapokat. szerintem nem létezik ennyire tudatos ember, bár jó volt úgy érezni, hogy mégis. én azt tapasztaltam, hogy ilyenkor az ember gondolatait a legvégsőkig kitölti az a fajta személyiségfejlődés, amit a halálra való várakozás okoz. a humor, az összeszedettség, a jövőről való gondolkodás (e-cigi) ebbe nem fér bele. ettől még persze bárhogy lehet, de nekem ez olyan mint egy film. jó film :)

    VálaszTörlés
  127. Kedves Mindenki,

    ha nem lesz utolsó beírás, no akkor lesz igazán csalódott szerintem "népes kis Társaságunk". Szerintem így nem fejezheti be. Ennyire "fejetlenül"....

    VálaszTörlés
  128. Kamilla, ez szándékos is lehet :) csakazértis, hadd szorongassa a hátsóját a jónép - már aki teszi - hogy jaj mi is történt valójában? Mint látod Borota - és még vannak bizonyára - ezt szűrte le a nem is tudom miből :)

    Igorka véleményéhez még annyit fűznék, hogy egy ember aki 5 éve magatehetetlen, bárhogy is próbál a világ dolgaival napirenden lenni, (hangvezérléses laptoppal, telefonnal, egyszóval bármivel...)nem teheti meg: előbb-utóbb az agyi sejtek is lassulnak, sérülnek. Talán erre utalt a "napi 4 óra ébrenlétével", azonban akkor időben is ellentmond az egésznek... tehát akkor kevés az az idő amivel ő rendelkezik, hogy így informált legyen mint amit tanusított. A másik meg, mondom az agyműködés... sajnos ebben az egészségi állapotban létezhetetlen ilyen agyi éberséget fenntartani...

    VálaszTörlés
  129. De milyen címet is adhatna a mai bejegyzésnek? Tegnap még stimmelt a "még egy nap..." de ma? 'És akkor lőn: távozok"? :))

    VálaszTörlés
  130. Kamilla, emiatt ne aggódj, ahol feltűnik az ertéelklub ott esemény nem marad titokban. legkésőbb a kókuszból értesülni fogsz a végkifejletről. barabás évi majd megnyúlt arccal, könnyeit nyelve fogja bekonferálni, hogy "andris" tényleg. ráérünk majd akkor ríni egy sort.

    VálaszTörlés
  131. Net-guruktól kérdezem, hogy mit jelent pontosan ez: "A Tajgetosz Bizottság egyirányúsította internetét"?

    VálaszTörlés
  132. Délelőtt óta én is párszor ránéztem az oldalra. Számomra is talány volt a tegnapi írás utolsó része, és én is izgatottan várom, vártam a mai " adagot ". Észrevettétek, hogy a coming out után mindenki megkönnyebbült, hogy nem lesz emberhalál, most meg egyként görcsölünk, hogy mi van? Kicsit később rátok nézek.
    Zoli

    VálaszTörlés
  133. Sziasztok!

    Cat a Tajgetosz - halálba indulót jelent!
    A többit én se értem, talán annyit, hogy csak hozzászólásokat lehet írni a bloghoz!
    Egy kicsit én is csalódott vagyok, kár, hogy nem fejezte be, amit elkezdett! :((

    VálaszTörlés
  134. Valami korábban, az internetre András által feltett "kis jelet" törölte a "Tajgetosz Bizottság". De hogy az mi volt, és milyen célt szolgált volna, ha nem törlik, az nem derült ki, Nagggyon-nagggyon zavaros az a fejezet!

    VálaszTörlés
  135. Kedvellek Krisztina, megmosolyogtattál. :D A Taigetosz egy hegynek a neve, és a hozzá fűződő históriás éneket is ismerem, sőt értem azt az értelmét is, amire "Andris" használta.
    Abban az összefüggésben nem értettem, amit kérdeztem :)

    Ej, Rita, most jöttem rá, hogy te vagy a mi megoldásunk. Neked már van jelszavad, nem? Na uccu írni valamit, mert az nem volt az egyezségetekben, hogy az utolsó napot elszabotálja Andris. Csak elkérte tőled.

    VálaszTörlés
  136. Miért Rita, mi lesz este? TE valamit tudsz........

    VálaszTörlés
  137. Reggel gyomorgörccsel ébredtem, és ez a feszültség nem akar oldódni, hiába a 12. nap, hiába a hipp hipp hurrá hangulat, akkor is ott van.Alattomosan munkálkodik.
    Nem hiszem el, hogy ennek így kell, hogy vége legyen.Itt minden okkal történt, az elmúlt 13 nap alatt, és most nem szeretném találgatni mi az, de érzem, célja van.
    Egyszerűen várok, mint egy megszületésre, a világosodásra, de semmiképp nem a halálra.

    VálaszTörlés
  138. Szerencsére vannak, akik úgy gondolkodnak, mint én, szóval nem csak én tartozok a "szánalmas lököttek" társaságába. Pattanásig feszültek az én idegeim is.

    VálaszTörlés
  139. m. Semmit nem tusok, ezt vegyétek hivatalos nyilatkozatnak :))
    De akinek célja hogy, gyomorszorongatásra "ítél" embereket, képes este bejegyezni, hogy addig is halmozza az élvezeteket melyeket számára az ittlévő kommentek jelentik. Mintha írtam már ilyesmit.
    Az is lehet, hogy nem ír többet. Mondom, mint a francia filmekben... nyitott the end-el zár...

    És ismétlem: nincs jelszó, nincs semmilyen kivételezés velem :)

    Ugyanaz a szarkasztikus vagyok aki voltam néhány napja :))

    VálaszTörlés
  140. Réka Ágnes
    Boldogok lehettek,hogyha ez a legnagyobb gondotok mostanság

    VálaszTörlés
  141. Bár csak ez lenne, de én itt nem fogom kiteregetni a dolgaimat, mert nem ide tartoznak.

    VálaszTörlés
  142. Réka Ágnes, azt hittem fellélegeztél, ráébredtél, hogy mese habbal volt átlalava...
    "Tényleg nem bánom, hogy megszívtam, örülök, hogy megtörtént.
    Viszlát mindenkinek!" - idéztelek...

    Én örülök, hogy csak ennyi gondotok van mostanság :))

    VálaszTörlés
  143. Ha te azt kérted, hogy ne vegyem a számra a neved, akkor most én is ezt kérem tőled! Nem kell az én kommentjeimmel foglalkoznod!

    VálaszTörlés
  144. Nem kéne egymást kifiguráznunk!
    Az egész nem ér annyit!

    VálaszTörlés
  145. Réka Ágnes
    nem is vártam,hogy teregesd ki a problémáidat, csak arra gondoltam,hogy én annyira nem tudok sajnálkozni ezen az egészen, meg tövig rágni a körmöm izgalmamban,meg pattanásig feszíteni az idegeimet, mert el vagyok foglalva a saját dolgaim megoldásával

    VálaszTörlés
  146. Tettem azért, mert volt egy olyan bejegyzéset is a lufi pukkanás után, miszerint:
    "Réka Ágnes írta...
    Rita, én személy szerint nem utáltalak, indulatokat keltettél bennem, nem tagadom, egyébként nem értettünk egyet, de nincs ezzel baj.

    2009. JÚLIUS 28. 13:40"

    Én sem utállak Réka Ágnes ;)

    VálaszTörlés
  147. úristen, tényleg kezd brazil szappanoperára hajazni :)))))))))) hagyjátok már ezeket a műmagasztos gondolatokat :) nem kell még kiborulni, mi lesz később? :)miért nem azt nézitek, hogy mit profitálhattok ebből a beszélgetéssorozatból? tisztára katasztrófaturizmus :)

    VálaszTörlés
  148. Na erre mondják mifelénk: sok hűhó semmiért :))

    VálaszTörlés
  149. Most tagadjam le, hogy benne motoszkál a fejemben ez is, csak azért, hogy ne nézzetek hülyének?
    Ha most leírom, hogy azért is feszült vagyok, mert reggel a szomszéd kutyája szokásához híven felvonyított, hogy a bankom ügyintézője , nem megfelelő hangnemet használt velem ,ha azon is morfondírozok, hogy a barátnőm férje tényleg elhagyja a családját,ha leírom, ma már gondolkodtam, hogy tényleg fellendülés van a cégünknél vagy csak időleges a lehívás emelkedése?...ha leírom, már normális vagyok?
    Bármit, csak hogy ne lógjak ki a sorból, mert az sosem jó.( ez picit, idézőjelben)

    VálaszTörlés
  150. Eddig is gondoltam, de visszaolvasva, még pitiánerebb :))

    VálaszTörlés
  151. Rita, Réka Ágnes, Gitti és a Többiek!

    Elhiszitek hogy nincs okotok egymást bántani? Egytől egyik remek emberek vagytok! Hogy nem egyformák? Hála istennek! Az lenne csak borzasztó, ha mindnyájunkat egy snittel szabtak volna fizikailag, lelkileg. Szóval: Fiat pax! :)

    VálaszTörlés
  152. Bocs, kicsit kiszállok, egy megbeszélésre kell mennem. Majd jövök.

    VálaszTörlés
  153. Aranyos vagy Lia, de nem érzem magam megbántottnak, és remélem bántó sem vagyok:)

    VálaszTörlés
  154. Gyerekek, nincs amiért több bejegyzést várnunk. Egyszerűen nincs miért. elvégre 14 napra lett tervezve a blog. 14 nap, 14 bejegyzés. A mai már 15-ik lenne... :)
    Nem mellesleg tegnap elköszönő bejegyzést olvashattunk:
    < Üdvözlettel:
    „Andris”>

    Szerintem nyugodjon le az akinek nyugalomra van szüksége, én személy szerint örülök annak a néhány ismeretségnek amelyeket itt kötöttem.

    Minden jót mindenkinek!

    VálaszTörlés
  155. nademivel nem állja meg a helyét az eredeti állítás, némi magyarázatra szorul mostanra a komplett blog nem? nem értem az egésznek a célját. mert állítja, hogy volt.

    VálaszTörlés
  156. Egy randin is várok, 5 percet hiszti nélkül:) Még ebbe belefeccelek, egy- két napot.Aztán utánam, a vízözön, levonom a konzekvenciát, és várom a következő "csodát".

    VálaszTörlés
  157. elég hiteltelenné vált ez az "Andris", nem gondoljátok? Nem volt eléggé tökös,hogy be is fejezze, amit elkezdett. Lehet,hogy fogadásból csinálta az egészet, és lehet,hogy amiben fogadtak,azt elérte. Például,hogy sok embert sikerült átvágnia, vagy pedig fogadott valakivel egy bizonyos látogatottsági számban, lehet, hogy ezt is elérte....

    VálaszTörlés
  158. Szerintem nem lesz több bejegyzés, mivel tegnap volt "a még egy nap".

    Igorka - mindenki várja a magyarázatot, mindenki várja a válaszokat, amik már nem fognak megérkezni. Tuti biztos. Maga a szerző azt írta, hogy nem erre számított, ami itt a pár nap alatt kialakult. Szerintem maga sem tudta, hogy mire számítson, vagy hogy ez egész hogy fog alakulni. A sztorijait közzé tette a többit pedig mi magunk alakítottuk, formáltuk, tettük érdekessé a másik számára. "Andris" csak feldobta a labdát, mi pedig néha ping-pongoztunk vele, néha strandlabdáztuk, itt-ott röpiztünk. Ő volt a mi "szervamesterünk". Hogy mi volt vele a célja?
    Mindenki azt állítja, hogy sokat kapott a napokban úgy érzések, mint gondolatok terén. Hát itt van mindenkinek a maga kis ajándékcsomagja Andristól és szerintem ne is várjunk többet.
    Nekem jó volt közöttetek lennem külhoni magyarként is és élveztem az olykor frappáns, olykor csípős megjegyzéseket. Az, hogy Andris létezik-e, vagy csak egy kitalált személy mostmár másodlagos, mert azzal is elérte a célját, ha csak egy kis közösséget akart összekovácsolni, néha összeugratni. Sokan sokfélén vélekedtünk a dolgokról és véleményt cseréltünk, tanítottuk, megértettük, olykor támadtuk, vagy támogattuk egymást. Mindenki kivette belőle a maga tanulságát vagy tanulni valóját, aztán az élet szépen megy tovább!!!
    üdv mindenkinek

    VálaszTörlés
  159. Gitti annyit énis várok de garantáltan hisztizve :p

    engem csak az érdekel, hogy mi volt a cél. andris szájából:)

    VálaszTörlés
  160. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  161. A hazudós posztot ha jól átolvassuk, minden van csak ésszerű magyarázat nincs a "miért?"-re. Ha eddig nem volt képes konyhanyelven két mondatba beletömöríteni, hogy miért hozta létre a blogot, miért ezt a témát választotta, miért reklámozta on-line folyóíratokban - mert valaki megtette még első nap, első bejegyzést követő néhány percben (lehet ellenőrízni) - és miért hagyta válasz nélkül az érdeklődőket, vagy miért nem reklámoz ismét, hogy na akkor blogolás megszűnt, mi van ha mégis???? De jó téma lehet egy bulvársajtónak :P
    Na szóval ha eddig nem volt képes ésszerű magyarázatra, vajon miért tenné eztán? Mire vár még?

    VálaszTörlés
  162. semmire. én azt vizionálom, hogy egy álszerény nyilatkozatban fogja bevallani, hogy ő csak valami "mást" akart, de annyira belejött, hogy azóta a hospice alapítvány önkéntese, a felesége pedig fel is ajánlotta már az 1%át :)

    VálaszTörlés
  163. Na gyerekek ne egyszerűsítsük le, csak azért, hogy elfogadható legyen számunkra.
    Ennyire nem lehetek naiv, hogy bevettem fékezés nélkül első kanyarra, hogy átvágtak.Vagy nem értem a magas szellemiségét ennek az egész hajcihőnek, nem szeretném a buta szőke szerepét, inkább leszek Betti a csúnyalány..:P :))

    VálaszTörlés
  164. Jaaa, randi lefújva, Igorka ne várj:P

    VálaszTörlés
  165. Szóval nincs már itt senki? :(

    VálaszTörlés
  166. Azért leírom, amit ebben a pillanatban gondolok (hátha visszanéz még valaki): amikor Andrásunk leleplezte magát, nem éreztem csalódást, dühöt. Most igen. Piszokság ennyi embert - aki annyi figyelmet szentelt neki, annyi érzelmet pazarolt rá - így itt hagyni. Nem elegáns...

    VálaszTörlés
  167. Lia, én még mindig várok és hiszem, hogy kapunk valami infót...... Pont azért, mert ez ebben a formában tényleg nem elegáns.

    VálaszTörlés
  168. Akkor most ketten várunk, Réka Ágnes... Mi volnánk a legnaivabbak? (Legjóhiszeműbbek?)

    VálaszTörlés
  169. Bevállalom a naivságot, jóhiszeműséget, szerintem jobb, mint a közöny.

    VálaszTörlés
  170. Azért mert nem írok, óránként frissítek, nem adtam fel.

    VálaszTörlés
  171. A közönyt általánosságban értettem, úgy gondolom, aki ezt a blogot csak olvassa, de nem kommentálja, már az sem közönyös a téma iránt.

    VálaszTörlés
  172. Most egy kicsit én is odébbállok, de vissza-visszanézek Addig is kellemeset, szépet Nektek! :)

    VálaszTörlés