2009. július 25., szombat

Még öt nap; igazi hősök és példaképek



Igen Zoli érdekel, köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmünket. Hozzám hasonlóan biztos sokan már megkeresték őket az interneten, de hát ismétlés a tudás anyja, és ezzel kipipáltam a napi közmondás/közhely szekciót is. Mivel minden jótett elnyeri méltó büntetését, most bajosan fogjuk lemosni magunkról az "ordas csoportos médiahekk-összeesküvők" bélyeget, de vigasztaljon minket, hogy mindezt egy jó ügyért tesszük:-).

Forrás: www.extrem.hu
http://www.extrem.hu/cikk/extrem.hu/4169


Kardos Genovéva - 2008. április 08. (12:49)

Férfias játékok: a GYILKOS labda guruló sportolói
Hazánkban is éledezik a murderball - Jelentkezőket várnak!

Passzolás, cselezés, ütközéses támadás, majd gólterületre gurulás – ilyen a murderball.

Pályára gurulnak a két csapat sportolói. A bíró jelez, kezdődik a mérkőzés. A labdát megszerzi az egyik csapat játékosa, ölébe veszi, és irány a gólterület! Menet közben lepasszolja a labdát a csapattársának, akinek kocsijába nagy erővel belehajt az ellenfél játékosa, aki jól cselez, és sikerrel megszerzi a labdát. Teljes erejével nekifeszül, meghajtja kocsiját, közben jól védi a támadásokat, már gyöngyözik a homloka, de nem téveszti a célt, a gólterületet. Még egy hajtás, és a labdával begurul a kosárlabda méretű pálya gólterületére, így megszerzi csapatának a pontot.
A bíró sípol, és mehet tovább a mérkőzés.

Ütközések és cselezések

Nem úrilányok izzadság nélküli sportja a quad rugby, a murderball, a gyilkos labda kerekesszékes változata.
Ez a sportág komoly edzettséget igényel, viszont cserébe komoly fittséget és erőnlétet ad.
A quad rugby nem éppen veszélytelen sportág, mondhatni: igazi férfias játék komoly ütközésekkel, komoly támadásokkal.
Azonban, minden technika megtanulható, így kiküszöbölhetőek a Speciális székekkel

A sportág történelme 1979-ben, Minnesotában kezdődött, és napjainkra érkezett meg Magyarországra. Ugyanis már szerveződik az első hazai quad rugby csapat.
Annak, hogy miért csak most, több oka van. Részben az, hogy speciális szék szükséges a sportághoz, amelynek nagyon strapabírónak kell lennie, és beszerzése nem olcsó mulatság.
- Ezeken a versenyszékeken teljesen mások a hajtókarikák, mint egy átlagos kerekesszéken. Ütközőkkel felszereltek, borulás gátlók vannak rajtuk, a sportolókat pedig biztonsági övek rögzítik a székekhez - avatta be az extrem.hu-t a sportág részleteibe Hetei Zoltán, aki az első quad rugby csapat megszervezésén dolgozik.

Játékszabályok és játékosok

Zoltántól megtudtuk a quad rugby szabályai hasonlóak a rugby szabályaihoz, mégis több sport szabályaiból adódik össze a végleges könyv.

A quad rugby-ben 4 játékos van egy csapatban, így a pályán egy mérkőzés során 8 játékos küzd egymással.

A játékosok sérültségi fokuktól függően (0,5 ponttól 3,5 pontig) kategóriákba soroltak, amelyeket pontokkal jelölnek.
Egy mérkőzés során a pályán egyszerre 8 pontnyi sérültséget jelentő játékos küzdhet. (A sérültségi pontrendszerben például szempont, hogy melyik játékos mennyire képes hajtani a széket.)
A játékidő 4 x 8 perc egy kosárlabda méretű pályán, amelyen védeni és támadni lehet.
A gólterület 1,5 m x 3,5 méter

Hazánkban is

- Szó, mi szó, strapabírónak kell lennie a quad rugby sportolónak, de én is még most tanulom a sportág alapjait, ismerem ki szabályrendszerét. Várjuk azok jelentkezését, akik szívesen lennének csapattagok. Nem kell sportmúlt, hiszen az edzések során megszerezhető a kellő edzettség - adta közre felhívását az extrem.hu segítségével Hetei Zoltán.

Akit érdekel a quad rugby, szívesen csatlakozna a hazai kerekesszékes gyilkos labda sportolókhoz, annak várja e-mailjét Hetei Zoltán a következő címen: heteizoli@gmail.com

49 megjegyzés:

  1. Kedves Andris!

    Tartod a kapcsolatot olyan valakivel,aki hozzad hasonlo allapotban van?Szoktal esetleg talalkozni ilyen emberekkel?Talan ök tudnanak valamifele eletcelt mutatni,nem gondolod?
    Nem azert kell eletben maradnod,hogy nekünk irogass,nem vagy te bazari majom,hogy csak azert eletben tartsunk,hogy legyen reggel mit olvassunk munkaba indulas elött.Magad miatt kell eletben maradnod!
    En megertem es tiszteletben tartom a döntesed,el sem tudom kepzelni en mit tennek ha a helyzetedben lennek,nem kivannam ellensegemnek sem,hogy azt atelje amit te,de talan ha te is sportolnal,baratkoznal hozzad hasonlo emberekkel,akkor jobban erezned magad.
    Nem leszel csak ugy hipp-hopp nyalcsorgato nyomorek,aki bamban bamul ki az ablakon.Tarts meg ki,es ne miattunk,MAGAD MIATT!

    Agi

    VálaszTörlés
  2. Jó reggel Andris!
    Ha már így médiahekk- a hal, akkor már milyen jó lett volna, ha az rtl-es link is láható majd.. :-) - tudod ilyenkor azért nem szabadulok meg a "riporterségtől" ...

    Jövő héten egyébként lemegy egy 5 perces anyag erről..és lesz bene 2 olyan sorstárs akikre nagyon érdemes odafigyelni! nem csak neked!

    Zoli

    VálaszTörlés
  3. Ha már ajánló- bocs csak kicsit összeszedetlen vagyok.. :-) Szóval a Murderball című film. Mindig van valami cél! nem???

    VálaszTörlés
  4. Agnes,
    Én spec nem tudom elképzelni, ha a bejegyzéseket hangvezérléssel írja, akkor találkozgat ilyen emberekkel. És meglehet, én vagyok az antiszoc, de ha olyan helyzetben lennék mint Andris, nem is igen vágynék hozzám hasonló emberek társaságára. nekem elég lenne a sajátom...
    Sportolni? És mit? Disputációt? Olvastad már az előző bejegyzéseket?...
    És "megérted" meg "tiszteletben tartod a döntését" de azért hozzácsapod, hogy van miért élni?
    És nem "hipp hopp" lett "nyálcsorgató nyomorék", habár ezt szebben is meg lehetett volna fogalmazni... 5 év hosszú idő. Nem fogom kifejteni, miért gondolom így, legyen elég annyi, hogy tudom, nem túl kellemes dolog éveken keresztül magatehetetlenül, másokra támaszkodva élni, és akkor enyhén fejeztem ki magam. Igaz, mérföldekkel jobb helyzetben vagyok, ha elmondhatom, hogy tudok járni, vagy már csak akkor is, ha ezt a kommentet önállóan, mindennemű segítség nélkül meg tudtam írni. Mégis, megértem Andrist. Nem ítélem el. De főleg nem egy post alapján. Ráadásul amiben nem is kimondottan róla van szó...

    VálaszTörlés
  5. Kedves Maybe!
    A "nyalcsogatos" dolgot azert irtam,mert Andris irta egyszer,hogy ö nem szeretne megvarni,hogy olyan legyen.Nem sertes volt termeszetesen.EN megertem es elfogadom a dönteset,DE sokan irtak azt hogy maradjon meg es irjon nekünk,en ezt sosem irtam.Szeretem olvasni amit ir,nagyon jo fej,de ne azert maradjon köztünk mert az nekünk fu de jo,hogy meg van a napi olvasnivalonk.Ha eletben marad maga miatt maradjon!Ha nem akar elni,azt elfogadom.Megertem,mert igenis van az a helyzet,amikor az embernek se kutyaja,se macskaja,nem lat mar kiutat.Azert nem tudom elkepzelni milyen lehet neki,mert nekem pl.itt a parom,van egy kistesom akit imadok,vannak szüleim,stb.Azt nem tudjuk neki vannak-e szülei,vagy valakije aki miatt szeretne maradni,de en ugy erzem nincs:(
    Remelem mostmar erthetöbb mit akartam kihozni a dologbol,probaltam kevesbe pongyolan fogalmazni.Nem szantan semmit sertesnek.

    VálaszTörlés
  6. Hát,bevallom,bennem is kettős érzések uralkodnak.Egyrészt ,ha ez igaz,együttérzek Andrással,de ha csak kamu,akkor-bocs András-de elég durva vicc gúnyt űzni ebből az állapotból.Hogy miért vannak kétségeim?András azt írtad,hogy nyaktól lefelé sajnos nem érzel semmit,ugye?De mégis azt kéred,ne nevettessünk,mert fáj.Hol fáj?Ja,és még valami:5 éve ebben az állapotban vagy,hogyhogy eddig bírtad,most pedig így döntöttél??Erről mondanál valamit?Persze,ha nem akarsz róla beszélni,azt is megértem.Tényleg ne vedd sértésnek,csak annyi kérdés felmerül bennem!Mégis,valahogy azt érzem,igaz,amit írtál,de dolgozik bennem a "kisördög".Talán majd kiderül az igazság.Mindenesetre egy élmény olvasni,ahogy írsz,mintha mindig ezt csináltad volna.

    VálaszTörlés
  7. Szép jó reggelt mindenki!

    Igazi "hősök és példaképek"? Neked is lehetnének ŐK a pédaképeid, Andris! A netről leszedett írásokat bárhol olvashatnánk, de a te szemszögedből nem sok mindent írtál hozzá. Véleményed csak van róla, különben nem értem a főcímet, hogy: Miért is pont ezt adtad, ha egyáltalán nincs hozzáfűzni valód? Vagy saját véleményed?

    Minden jót nektek!

    VálaszTörlés
  8. Andris, miért most a többesszám használata?
    "Igen Zoli érdekel, köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmünket" (...) "most bajosan fogjuk lemosni magunkról az "ordas csoportos médiahekk-összeesküvők" bélyeget, de vigasztaljon minket, hogy mindezt egy jó ügyért tesszük:-). "

    most bajosan fogjuk lemosni magunkról az "ordas csoportos médiahekk-összeesküvők" bélyeget, de vigasztaljon minket, hogy mindezt egy jó ügyért tesszük:-).
    Vagy majd kimagyarázod magad valamivel ismét?

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Mint egy hülye, csak figyelem ezt a blogot....Nem tudom, a főcím kihez szól, de csak jelenthet valamit, ha a mi Andrisunknak fontos volt írni róla...
    Viszont saját elképzelés, vélemény akkor miért nincs a főcímhez tartozó leírásában?

    ( Bocs, én töröltem, mert nem eyhén foglamaztam)

    VálaszTörlés
  11. Mit szólsz András a kis blogakváriumodban milyen sokféle kommenthal összegyűlt egy hét alatt? Bedobsz nekik egy kis tubiflex sztorit és már kavarog is a víz. :D
    Gyakran többet adnak nekem a kommentek, mint te bejegyzéseid, bár a lavinát te indítod el nap, mint nap. :)

    VálaszTörlés
  12. Szeretem az ilyen embereket akik sérüléseik vagy születési rendellenességeik ellenére is élnek és példát mutatnak.

    Csak az ordító ellentmondásos épp az, hogy egy Andris aki állítólag öngyilokra készülget miért ír példamutatáaról ha ő maga nem képes példát venni?

    VálaszTörlés
  13. Hát ez itt a nagy kérdés Rita!

    Kapen, a víz hiába kavarog, de kezd tisztulni!
    Talán a sok "tubitól" lett zavaros....

    Egyébként nem értem, a szülőkről miért nem lehet írni pár sort? Hmmmmm? Abból még semmi nem fog kiderülni, semmi konkrét dolog, hogy ki is vagy te Andris....

    Biztos vagyok abban, hogy van legalább egy olyan személy, aki közel áll hozzád, erről miért nem írsz? Hisz ez lenne a lényeg! És erre kíváncsi így vagy úgy mindenki!

    Ha én készülnék a halálra, biztos, hogy az lenne az első, hogy leírok 1-2 dolgot arról a személyről, aki fontos volt nekem.
    ( És le is írtam, más témában egy másik helyen, VALÓS személyként!)

    VálaszTörlés
  14. Az van itt kéremszépen, hogy nagyon kínos lett az egész iromány...lassan már nincs amit írjon Andris, így bemásol valahonnan valamiket - egészen jó dolgokat, szó se róla - de tény, hogy nem önálló bejegyzés, aztán meg még elvágja maga alatt a fát a példamutatás jeligével...

    Nem is az van, hogy kezd kibújni a szög a zsákból, hanem már kibújt... s még van 5 nap ugyebár ...

    VálaszTörlés
  15. Itt nincs ekezet, de nem birtam ki, hogy ne irjak.Rita, a tobbes szam szerintem ra es rank olvasokra vonatkozik, vagyis attol meg nem szolta el magat. Sot, arra reagalt amit valaki felvetett, es egy jo peldat hozott, tegnap meg elhatarolodott attol, hogy o legyen pelda. Mert o mar nem akar meg igy se sportolni, vagy mar nem tud. Mi epek se sportolunk mindannyan, pedig kellene. Ha kamu az egesz, akkor ay lenne a logikusabb, hogy eleg posztot megirt elore, legfeljebb kicsit varial. De en megis inkabb a fele hajlok, hogy kamuyik, es annak jobban is orulnek. Andris, ha kamuzol, akkor majd jol seggberuglak es meghivlak egy sorre, mert jol csinalod:-) Nekem az RTL-s Hujder is gyanus, tulsagosan kereste a kifogast, hogy akkor mar miert nem RTL-s linket adott meg. Tiszta Agatha Cristiebe csoppentunk, mar mindenki gyanus, lehet, hogy masnak en is:-).

    VálaszTörlés
  16. Akiről szintén semmi szó nem esik,az a titkos segítő.Biztosan nagyon közel álló személy,hisz amit megtenni készül,azt csak olyasvalakiért képes megtenni valaki,akiért "ölne,halna"(én legalábbis csak olyanért tenném meg).András!Nem tartasz attól,hogy meggondolhatja magát?Gondolom nem első szóra ment bele abba,amit ígért neked.És akkor ez a késleltetés...Majd két hét múlva...Azzal fekszik,azzal kel,hogy mire készül...Aztán ha letelik a 14 nap,elkezdi írni ő a blogot,hogy "nem tudok ezzel a tudattal élni,két hét múlva felkötöm magam"???

    VálaszTörlés
  17. Igen! Te is nagyon gyanús vagy Lukács!:-)
    Hát tudjátok mit, majd lassan kiderül!
    Persze én is jobban örülnék, ha kamu lenne!

    VálaszTörlés
  18. Nekem az eutanáziának az a "formája" szimpatikus, mikor a beteg saját maga kapcsolja le a gépeket /Svájc/!
    Ezzel a megoldással egyetértenék, de a segítőre nem tartanék igényt!
    Sőt! Ebben az egészben nekem ez az, ami nem tetszik!
    Technikailag biztos megoldható lenne!

    VálaszTörlés
  19. Zoli a beírás miatt írta azt, hogy megadhatott volna RTL-es linket is, mert ugye Andris blog bejegyzése ( a mai) csupa link, és a netről leszedett iromány, ennyi erővel akár RTL-es linket is beszúrhatott volna. Vagy bármilyet. Ezzel nem kifogást keresett, ő is csak egy blogoló, mint mi. És ha belegondolsz " Lukács", ebben van igazság. ---------> ( " Link")

    A másik dolog : Miben gyanús mindenki??? Mindenki maga egy egyéniség, nem lehet mindenki véleménye ugyanaz! Ettől blog, egy blog.Szerintem.

    VálaszTörlés
  20. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  21. Mindenképp öngyilkosság.
    Más az aktiv/passziv eutanáziának nevezett eljárás amikor a beteg önkívületi állapotban van hosszú ideje és hozzátartozók dönthetnek a létfenntartó gépek lekapcsolásáról, vagy korábbi végrendelkezés alapján alkalmazzák. Vagy az orvos a gyógyíthtatlan beteg kérésére leállítja az életfenntartó kezelést, ezáltal rövid időn belül meghal.
    Szép megfogalmazás a "kegyes halál" de valójában nem természetes úton bekövetkezett halál... még ha szimpatikus is.

    VálaszTörlés
  22. Én arra a szituációra gondoltam, mikor tiszta tudattal kell döntenie a betegnek a sorsáról!

    VálaszTörlés
  23. Kissé paradox a napról-napra írt blog... Andris felé értem.

    VálaszTörlés
  24. Kedves "Andris"!

    A megszólításból látszik,hogy én is a szkeptikusok táborát gyarapítom.A történet szerintem több helyen is sántít,talán nem ártott volna lektoráltatni egy orvossal,illetve olyan szakemberekkel,akik hozzád hasonló sorsú betegekkel foglalkoznak ;) :)

    Maga a témafelvetés nagyon jó ötlet,bár kicsit csöpögősre-brazil szappanoperásra sikerült (szerencsére nem lesz olyan hosszú) a stílus.
    Még ezt meg is értem,hiszen a szenzációhajhászás,a könnyekig való meghatottság elérése nélkülözhetetlen momentum,a néző- és olvasószám égig tornázása a cél,mint tudjuk.. :)
    Ez bizonyos esetekben - mint ez a mostani is- még hasznos is lehet,hiszen az euthanazia nagyon megosztja a társadalmat,foglalkozni kell vele,mert valós igény van (lenne) rá,és valós ellenérzések élnek vele szemben.

    Összességében én nem érzem becsapva magam,ez egy blog a sok közül,nem tudjuk,ki(k) ül(nek) a billentyűzet mögött,mindenesetre az írások többé - kevésbé tartalmasak, (túl) összeszedettek,esetleg lehetett volna kicsit jobban ügyelni az apró részletekre- ha már ennyire személyesre-meghatóra akartátok venni a figurát - ,hogy hihetőbb legyen. Bár ahogy látom,így is sokan rágják otthon tövig a körmüket,hogy "jajmilesz,jajmilesz"... :P

    Sok sikert,és kíváncsian várom,lesz-e valami érdemleges hatása a blognak és a riportoknak. :)

    VálaszTörlés
  25. Furcsa, hogy sokan arra számítanak a deadline után kiderül az "igazság". Miért? Az életben hány olyan eset van, amikor sosem tudod meg, ki húzta meg a kocsidat, kivel ment félre az asszony, satöbbi satöbbi.
    Azon kattogni meg, hogy többeszzám, rtl link, átlátszó, stb. ellaposítja az egész bloggot. Játszunk el a gondolattal, hogy blogger igazat mond. Osszunk meg gondolatokat, érzéseket, személyes tapaszatalokat. Abból lehet meríteni, van hozzáadott értéke az életünkhöz. Uff, szóltam.

    VálaszTörlés
  26. Jelentem, ma is végig olvastam a napi penzumot. Olyan érzésem van, mint ha ugyan abba a folyóba lépkednénk, nap mint nap, habár ez így sántít.Mindegy, itt már csalok, és rázogatom a képzeletbeli homokórát, peregjen gyorsabban.Andris nem teheted meg, hogy kétségek közt hagysz bennünket, bármi legyen az igazság.Nem akarom, Miss Marple szerepét felvenni ezek után sem.Türelmesen várok a végkifejletig.

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok, szia "Andris"!
    csak, hogy tisztuljon a kép. a riport jövő héten megy adásba. Addig nem tudok rtl-es linket írni..
    Amúgy én már -sajnos- beszéltem öngyilkossal.- nem kell szépíteni, ez az. Az volt az érzésem, hogy aki ilyet tesz, az magasról sajnálja le a többieket- azaz minket. Minek változtatná meg a világot, az embereket? Minek lenne - egyfajta- kötelességtudata vagy népnevelő szándéka? Nem mindegy? Szóval nincs hekk-se média, vagyis összeesküvés kizárva! Én - magánember-riporterként- olvasom, írok, és vonom le a tanúlságot.. Igaza van az előttem írónak- sokszor a kommentekből többet, mint "Andris" írásaiból.
    Köszönöm:

    Zoli

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok,
    Zoli, szerintem Lukács arra gondolt, amit tegnap is írt valamelyikünk, hogy valamiféle önismerettel kapcsolatos irodalmi pályázatra készül ezzel Andris, vagy ahogy te írod "Andris". Mert, hogy annak akkor ez a mediahekk része az én értelmezésemben. Persze egy novella vagy regény pályázathoz nem kell két vagy akár több ember, de lehet ez a media hekk más, és, hogy abba vagy benne .Hát, szerintem sem teljesen kizárt, de ezt remélem nem veszed személyed elleni támadásnak, mert én az elején is talán egy picit attól tartottam, hogy csak az esetleges szenzációt látod az egészben és megkóstoltalak. De utána már nekem is úgy tűnt, hogy te is mint legtöbbünk segíteni, vagy megérteni szeretnéd főleg ezt a sztorit, na meg persze a kíváncsiságod is hajt, mint mindannyiunkat. Aztán ezt írtam is neked és remélem nincs harag. Viszont most se vagyok benne biztos, hogy esetleg nem vagy beavatva itt valami "svindlibe", ami remélem jó lesz. Habár akkor logikusabb lenne, ha más nicken írnál. De én is hajlok arra amit Lukács mondott, hogy lehet, hogy Andris "kinn is van, meg benn is van" de még ez se baj. vagyis akár veled szövetkezik ,akár mással, aki persze a kezdetektől ismerte a forgatókönyvet vagy simán ő is irogat, mintegy elterelésül. Én is azt szeretném viszont mint Lukács, hogy valami svindli legyen a dolog, lehetőleg pozitív célzattal, csak én nem hívom meg sörözni Andrist, mert nem vagyok sörpártiD.

    VálaszTörlés
  29. Andris!

    írtál a példaképeidről..... nem értem, a te helyzetedben, úgy hogy napokon belül "meghalsz", miért kell példakép?

    VálaszTörlés
  30. Szenko, nem az ő példaképe, hanem másoké, mert sokan azt hányták a szemére, hogy milyen példát mutat, ezt ellensúlyozta követhető példákkal. Amúgy ha nyaktól lefelé béna, akkor ezt a sportot tényleg nem tudná űzni, szóval felhozott követhető példát, mert elolvastam a cikket és ezek a sportemberek előtt tényleg le a kalappal.

    VálaszTörlés
  31. Halálom előtt ezer százalék, hogy nem blogot írnék, vagy ha igen, nem ezekről a jelentéktelen mozzanatokról. Marha sokat számít halál előtt a pénz vagy példakép, politika vagy bármi, esetleg egy alkalmi japán csaj. Vagy ha mégis, nem ilyen stílusban. Esetleg nézném a felhőket, a kedvenc képemet vagy szorítanék egy kezet. De biztos, hogy foggal-körömmel ragaszkodnék az élethez. Halálom előtt persze...

    jos

    VálaszTörlés
  32. Kapen: nagyjából ezt írtam július 19-én a még 11 nap bejegyzéshez két részletben, 15:14-kor és 20:10-kor.

    Sokan akarnak így-úgy segíteni Andrisnak, ez szép. Szerintem segíteni annak lehet, aki kéri és abban, amiben kéri.
    Persze én sem lehetek biztos, de ha egy ici-pici esélye is van, hogy a sztori úgy ahogy van igaz, és egy ember ÍGY akar elbúcsúzni, akkor szeretnék neki segíteni.

    Nem megfeszülve, csak annyit ami nekem még simán belefér az életembe: néhány kommenttel egy blogban.

    VálaszTörlés
  33. Üdvözlet!

    Úgy látom nem kerültünk túlságosan közelebb az igazsághoz a blog indulása óta. A valóság feltárásának ügye egy helyben toporog, viszont van néhány biztosnak vélhető momentum, ami az eddigiekből kiderült:

    - Rita nem a Szerző gondozója. :)

    - A Segítő a segítség nyújtása után vagy feladja magát, vagy rövid időn belül előkerül, mert nagy port vert fel a blog, és 5 nap múlva ha regisztrálnak egy olyan "Szerző által óhajtott esetet", az idegenkezűség lesz az első amit megvizsgálnak.

    - Továbbfűzve, a Segítőt terhelő jogi értelemben vett bűnt elmismásolni nem nagyon lehet, mert elég jól híre ment az egésznek.
    Azt is meg kell majd vizsgálniuk a nyomozóknak, hogy nem pont a "Bátor Segítő" írta-e a blogot, mert nem tudja nézni tovább ismerőse állapotát, stb...

    - Természetesen örülnék, ha csak "megvezetett" (inkább elgondolkodtatott, ÉS AZ JÓ!) minket a Szerző, mintha nem, ezért is inkább együttérzek, minthogy Vele hadakozzak a továbbiakban.

    Üdv!

    VálaszTörlés
  34. "Andris"!

    Az egyik hölgyismerősöm azt mondta, hogy belédszeretett az írásaid alapján... mit szólsz hozzá? ( amúgy ő hisz neked..)

    Zoli

    VálaszTörlés
  35. Na, újra a saját gépnél. Jó ez a blog, legalább kevesebbet kocsmázok. Hujder, ki ez a spiné, aki ilyen hosszú távra tervez? Özv. Faludiné Kovács Fanny?:-)

    VálaszTörlés
  36. x, mindenki halála előtt ír blogot, még Andris is:-). A témái meg szerinem teljesen OK-k, filléres emlékek, ilyesmi. Ha fos indexes lenne és nem itt a blogspoton, már ki is ajánlották volna rég, még a fedősztori nélkül is. Minden van amire buknak. Japán csaj, pina, SZDSZ:-)

    VálaszTörlés
  37. nem tudom, mi ez, hogy kamu-e vagy valosag... de ez most nem is annyira fontos. inkabb az, hogy szinte egyetlenegy hozaszolo profilja sem erheto el. ez vajon miert van? elkepzelheto, hogy azok is csak "kamuk"?

    VálaszTörlés
  38. Van aki leinformálható. tudod...gogle.. :-)

    VálaszTörlés
  39. Amikor egy háziorvos a szívinfarktust nem volt képes diagnosztizálni, akkor egy jól megtervezett csalafintaságot, hogy venne észre?
    Nem minden körzeti Kálámbó hadnagy. És ha mégis, akkor Ti EMBERILEG mit tennétek a helyében? Látva az elgyötört családtagokat, ismerve a srác szenvedését? Nem férne bele a halál oka szővödmény kategóirába?

    A másik kedvencem az üres neaddfel kommentek. Mielőtt valaki ilyet ír, üljön bele egy székbe és ne mozduljon meg egy órát. Amikor elkezd folyni az orrod, meg rádszáll az arcodra a légy elég furcsa érzések törnek fel, kipróbáltam. Ezt fejeljük meg 5 évvel. Én is kiszállnék.

    VálaszTörlés
  40. Andris, mi lesz a testeddel halálod után, rendelkeztél? Temetés, hamvasztás, folyóba szórás, csak egy szál fehér rózsa, ...?

    (Teljes felelősségem tudatában kijelentem, hogy csak ezen az egy nicknéven, a saját gondolataimat írom. :) )

    VálaszTörlés
  41. haj...:/ se a meddő vitákhoz, se András állapotához nem tudok mit fűzni. Tök mindegy igaz-e vagy sem; egy egy pillanatra mindneki átélte a "mesét". És ez is épp elég, hogy elkezdjen élni egy gondolat, egy érzés,hogy szembe nézzünk dolgokkal, amikkel nem akarnánk és amiket kerülünk.

    VálaszTörlés
  42. Az alábbi beírásom eredetileg picit rossz helyre (András napokkal ezelőtti bejegyzéséhez) került. Most megismétlem:

    Rita! Miért vagy ilyen dühös? Ha ennyire irritál András - szerinted csak kitalált - sztorija, minek olvasod?

    Magam nem nagyon tudom, mit gondoljak, nyilvánosan töprengek... Ha ez az egész csak blöff, egy majdani könyv promója, akkor ahhoz elég vékonyka a történet. Egy ilyen könyv sokkal inkább eladható lenne a baleset körülményeinek szaftos részleteivel, a magatehetetlen András mindennapi kínjainak naturalista részletezésével, lelki vívódások megjelenítésével.

    De ha tényleg komoly a dolog? És Andrásnak valóban csak az a célja, hogy "valamit itt hagyjon magából"? Akkor érthető a "szőrvágás", a "japán zászló", a gyerekkori jeges emlék, magyarságtudata és a többi. Ha ő úgy gondolja, hogy 34 évnyi életének ezek a fontos vagy jellemző mozzanatai, vonásai, szíve joga ezeket hagyni hátra.

    Egyébként hogy gyorsan híre fut egy ilyen blognak, az manapság nem nagy csoda. Nem feltétlenül kell mögötte szervezett összeesküvést gyanítani.

    VálaszTörlés
  43. Lehet hogy senki nincs a világon?Lehet hogy ti sem vagytok,és a blog sem, és az internet sincs???Lehet hogy titeket mind csak elképzellek,és csak én vagyok egyedül, és csak képzelem a világot???:)

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok!
    31 éves vagyok, röviden az én sztorim:
    2004. január: este kettőslátás, másnap már kegyetlen szédülés is, idegklinika: agyvelőgyulladás. Kérdeztem az orvost, hogy mitől volt ez (nem tudja, mivel kullancs nem csipett meg), mik lehetnek a következményei. A doki szerint nem lesz semmi következménye, 5% esély van rá, hogy kialakul a sclerosis multiplex (izomsorvadás). Hát csak nem, gondoltam én.
    2005. július: a jobb lábam egyik pillanatról a másikra "beállt", nem mozgott. Újra idegklinika-izomsorvadás. Én, aki 8 évig aktivan kézilabdáztam, hogy kerülhettem ilyen helyzetbe? Amikor tv nézés közben feküdtem az ágyon, majd mivel megszomjaztam, kiugrottam volna az ágyból egy pohár teáért, és akkor bumm, pofára estem - volna, de a kezeim mozogtak, volt min megtámaszkodnom. Intenziv szteroidos infúziókúra után "kijöttem" belőle, most nagyjából egészségesnek mondhatom magam, azonban az esély megvan rá életem végéig, hogy bármikor kiújul.
    Én még ezzel a múlttal sem tudom elképzelni, hogy Andris mit él át. És lehet, hogy ez az Andris nem is létezik, lehet, hogy tényleg csak egy szakdolgozat, vagy könyv készül a sztoriból (legyen úgy, nem bánom, ha megszivtam és sajnáltam őt), de van másik Andris, vagy Gábor, vagy Gyöngyi, vagy akárki, aki tényleg igy él.
    Szerintem a lényeg nem ez. Andris felvázol egy szituációt, amibe most sokan beleszaladtunk, mert mondjuk ha az utcán meglátunk egy hasonló sorsú embert, talán meg is sajnáljuk, de tovább nem foglalkozunk vele. Most viszont elolvassuk minden nap a bejegyzéseit. mert érdekel, hogy mi lesz pár nap múlva. Mert olvashatjuk,itt van a szemünk előtt. Ha csak egy napos lett volna a blog, már senki nem emlékezne Andrisra.
    Rita hozzáállása teljesen kiakaszt, főleg azért, mert ő állitólag ápolónő. Nem szeretnék ott beteg lenni, ahol ő dolgozik. Elképzelhető, hogy megkapnám pl. azt, hogy álljak fel és menjek ki egyedül a mosdóba. És ha tényleg irritálja az eset, miért is olvassa el mindennap?
    Andris, elfogadom a döntésedet és tisztellek a bátorságodért, bár én biztos nem tenném meg. És remélem Te sem fogod megtenni, látod mennyi barátod lett? Ha csak a fele megtenné azt, amit itt beigért Neked, már akkor is jól járnál, elmondhatnád, hogy volt értelme a blognak.

    VálaszTörlés
  45. Adri: bizonyos szempontból ez így van. A világ csak a Te fejedben létezik, úgy, ahogyan képzeled.
    Csak akkor vagy egyedül, ha úgy képzeled.

    Az én fejemben is van egy világ, de az egy másik világ. Az én világomban én okosakat tudok írni. :)

    VálaszTörlés
  46. Én bízom benne - persze, ha igaz a történet-, hogy a Bátor Segítő még meggondolja magát!

    VálaszTörlés
  47. Gitti, márpedig több mint valószínű, hogy maradtok a kétségekkel...
    Komolyan ennyire nem látjátok át az egészet?:)) Looooooooooool!
    Mondd már meg, miféle igazságra vagy eredményre vársz?

    VálaszTörlés
  48. Hujder a srác nem öngyilkos.. öngyilkos az aki magát öli meg.. ő erre állítása szerint nem képes.. viszont HA igaz a sztori akkor "itt" valaki gyilkos.. lesz nemsokára.

    VálaszTörlés
  49. miről firkáltatok ti össze-vissza?

    VálaszTörlés