2009. július 31., péntek

Új élet

Hello Mindenki!

Mint láthatjátok mmk vagyok, remélem a többségetek elhiszi hogy ezen az egy néven írtam. :) Profilom nyílvános, mailcímem is.
Megkaptuk a bloghoz a hozzáférést.

Ezen a blogon rengeteg mindent kaptunk egymástól. Az emberek majdnem két hétig beszélgettek az indítótémáról. Sokakat felkavart, elgondolkodtatott, volt aki talán átértékelte a saját életét, volt aki másképp látott másokat mint eddig. Többen segíteni indultatok, de nem volt hova.

Én személy szerint semmit nem fogok kitörölni a régebbiekből, hiszen ez volt a blog kezdete, hozzá tartozik. Az eddig összejött csapat sokra képes. Kérlek Benneteket, hogy segítsetek.

Segítsetek azoknak, akiknek ez naponta az élete, akik betegek és a halálon gondolkodnak, és azoknak, akik odaadóan ápolják őket.

Küldjétek el történeteteket olyan emberekről, akiket valamilyen módon személyesen érintett az eutanázia kérdése. Ezekből a törénetekből lesznek a bejegyzések. Aztán a kommenteket majd meglátjuk.

mmk

27 megjegyzés:

  1. Szurkolok, hogy nektek sikerüljön, ami nekem nem.Méltó blogot adni egy arra méltó témának.
    Igérem nem írok többet.
    Minden jót:
    N.A.

    VálaszTörlés
  2. mmk, sok sikert! Én biztosan itt leszek.:)

    VálaszTörlés
  3. Szia mmk,

    itt leszek, olvasóként követlek én is :)

    Jó munkát és sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  4. szia mmk:)
    Vagyok,én is.
    Bevesztek a csapatba?:)

    VálaszTörlés
  5. Gitti, ez milyen kérdés? Naná! :)

    VálaszTörlés
  6. Gitti ha írsz mailt, akkor tudlak felvenni közreműködőnek.

    Légyszi aki szeretne bejegyzést is írni, nemcsak kommentet, az írjon nekem mailt.

    Légyszi akik régebben megírták itt beteg emberek valós történeteit, jelezzék, hogy csinálhatok-e belőle bejegyzést.

    Akik nem írták meg eddig, azok pedig bátran, akár kommentbe, akár mailben. :) Címem a profilomban.

    VálaszTörlés
  7. Hát sztem pont most hallt meg a dolog:)

    Bocsi, de ezt gondolom....

    Eddig aggodtunk Andrisért, aztán szidtuk, most meg itt van egy téma. Ez már laposabb, mint az Alföld....

    És nem-nem azt mondom, hogy az eutanázia-téma lapos, hanem, hogy így ebben a megközelítésben, ilyen vargabetűk után...

    VálaszTörlés
  8. Nem baj Áron,legfeljebb majd, blogot is eltemetjük, mi már profik vagyunk temetésben, és elsiratásban.

    Bármi jobb ,mint olvasni, a A.vergődését, az utolsó pár kommnetjét nem is olvastam végig, mert az már tényleg, szerecsen mosdatás volt.

    És még mindig nincs bennem indulat.

    VálaszTörlés
  9. Jó reggelt Mindenkinek!

    Gitti, imádom a szövegedet! "...mi már profik vagyunk temetésben és elsiratásban".:) A továbbiakkal meg tökéletesen egyetértek.

    VálaszTörlés
  10. Jó reggelt csajok! Itt vagyok én is! :))

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Happy birthsday to you, Rita! :):):)

    VálaszTörlés
  13. Később visszanézek, most mindenféle tenni-mennivalóm van.(Nehogy addig felszámoljátok a blogot!:) )

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok lányok,én is itt vagyok,bár ritkábban tudok jönni,de örülök,hogy végre visszaterelődik az "eredeti" medrébe a blog,bízom benne,hogy együtt marad ez a jó kis csapat.

    Köszönet érte neked is mmk,az én történetemet Tomikáról megírhatod,ha kérdésed lenne, szívesen válaszolok.

    Nagyon szép hétvégét nektek,és minden idetévedőnek,üdv:

    Zsófi

    VálaszTörlés
  15. Boldog születésnapot Rita! :))

    VálaszTörlés
  16. Áron csak te látod így,én pl nem bánom a vargabetűket.Azok is kellettek,mégpedig Andris fejlődéséhez. ;)

    VálaszTörlés
  17. Rita!

    Én is csatlakozom a többiekhez: Boldog Szülinapot!

    VálaszTörlés
  18. Zsófi!
    Nézd meg ide, hány komment érzezett!!! Ráadásul Andriis semmit se fejlődött: ugyanaz a senkiházi maradt.

    VálaszTörlés
  19. Áron,nem a kommentek mennyisége,hanem a minősége a mérvadó.
    Andris olyan volt,mint egy csali...vagy -mint írta régebben valaki szellemesen-,mint tubifex az akváriumban. :)

    A tubifex elfogyott,az éhes kishalak más vizekre eveztek.Mi meg itt maradtunk,mert eredetileg sem az (ál)csali miatt voltunk itt.

    A fejlődés pedig nem megy egyik napról a másikra,adj időt Andrisnak :)Én optimista vagyok,hiszek és bízom az emberekben és abban,hogy tanulnak saját hibáikból (is).

    Írhatod,hogy naív vagyok,igazad is van,de jó így nekem :)

    VálaszTörlés
  20. Hülye vicc volt, kezdetektől kételyeim voltak, de nem akartam tapintatlan lenni, ha esetleg mégis igaz a történet.

    VálaszTörlés
  21. Kavafisz!

    A legtöbben sztem így voltunk! :)

    Zsófi!

    Nem csak neked jó így, hanem a betegeidnek és úgy általában a körülötted élőknek is. :) De hiába is mondaná Áron, hogy bizonyos szempontból ez naivság, te úgysem változnál, ugye? :)

    MMK!

    Neked pedig nagyon sok sikert az új bloghoz! És tényleg ne a kommentelők mennyiségével, hanem minőségével törődj! ;) Most biztosan átrendeződik a terep, és azok jönnek ide, akiket komolyan érdekel a téma. És ha csak 1 embernek tudtok segíteni, vagy akár vigaszt, támogatást nyújtani, már megérte! ;)
    Majd én is benézek időnként!
    Szóval hajrá, Új Blog!

    VálaszTörlés
  22. Rita!

    Neked boldog szülinapot! ;)

    VálaszTörlés
  23. Köszönöm Zsófi, köszönöm Annus!

    VálaszTörlés
  24. Zsófi a tubiflex én voltam. :D
    Na erre a Főnixi feltámadásra kiváncsi leszek. ;)

    VálaszTörlés